HanneLise
Vejle, Danmark

Familieweekend på Klinten

4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 1. okt. 2020
På grund af Corona byttede vi La Santa ud med en familieweekend på Danland i Faaborg. Et godt alternativ.
Søde Charlotte havde gjort ALT, hvad hun kunne for med kort varsel at opfylde vores behov. Det lykkedes til fulde. Hun modtog os, som var vi gæster i hendes eget hjem.
Børnefamilierne boede i A 303, A302, B305 alle med udsigt over vandet og god plads. Vi to “gamle” boede i A104. Fint til to med en lille terrasse.
Vi spiste i restauranten begge aftener. Her serverede Per lækkert mad og god vin.
Hver morgen badede vi i havet. Børn og forældre hyggede sig i den indendørs og udendørs swimmingpool og med bordtenniskampe.
Morgenbrød blev sat ved døren. Det var dog ikke noget at råbe hurra for.
Et rigtig godt sted for familiekomsammen. Smukke omgivelser med masser af muligheder for kultur, natur, hygge, leg og samvær.
Lørdagen brugte vi på Egeskov Slot, som absolut kan anbefales. Her er noget for såvel store som små.
Stor tak til Charlotte og Per.
Vi ses
Dato for ophold: september 2020
Værelsestip: De nævnte værelsesnumre havde havudsigt og terrasse. A302 og A303 var lys og smagfuldt indrettede.
5,0 ud af 5 boblerRenlighed
5,0 ud af 5 boblerService
5,0 ud af 5 boblerSøvnkvalitet
Problemer med denne anmeldelse?
1.2 km fra Danland Feriecenter Klinten
      767 kr.
    56.8 km fra Danland Feriecenter Klinten
    Vis flere hoteller i Faaborg
    Anmeldt d. 21. juli 2020 fra mobile enheder

God beliggenhed, men temmeligt slidt. Stranden, lejeplads, pools og mange børn, gør det et ideelt sted for børnefamilier.

For par-weekend/ophold, et dette ikke god value for money. Bygget i start 70 rene, - og der er ikke sket meget siden.

Dato for ophold: juli 2020
    Tak, petermZ8889DP
    Anmeldt d. 14. juli 2020 fra mobile enheder

Har nu været på ferie her to gange .
    Begge besøg har været helt perfekte .
    Skøn lejlighed med alt hvad der skal bruges .
    Morgenbrød kan bestilles og bliver leveret hver morgen til lejligheden.
    Udendørs poolen er lækker på de varme dage.
    Tæt på stranden, som er meget børne venlig.
    Fin gå tur langs strand promenaden indtil byen.

Dato for ophold: juli 2020
    2  Tak, Svendsen1982
    Anmeldt d. 15. april 2020

Vi havde et rigtig skønt ophold på Feriecenter Klinten. Vi boede i lejlighed H202, hvor vi havde flot solnedgang og eftermiddagssol på balkonen hver dag med udsigt til havet, stranden og parken.
    Der var en god legeplads på stedet, som vores søn nød at lege på. Vi gik flere ture ind til Faaborg Havn og centrum langs vandet. Det er en flot og hyggelig tur (ca. 1 km). Vi gik også ture i nærområdet i Pipstorn-skoven, Svanninge Bakker samt rundt om Sundsøen, der er kåret til Danmarks bedste motionsrute. Det kan varmt anbefales. Og så er der gode mountainbikespor, hvis man er til det.
    Vi hentede lækkert morgenbrød fra Wendorff Bageri hver morgen. Det er en lille gåtur fra Klinten.
    Vi kan varmt anbefale stedet. Der er gode faciliteter, og det er en fantastisk beliggenhed.

Dato for ophold: april 2020
    1  Tak, 80mettem
    Anmeldt d. 25. juli 2019

Boede der ikke, var kun badegæster på stranden. Spiste på restaurant Klinten til frokost. Dejlig glad og sød tjener. Maden var lækker og de lokale drikkevarer gav det et ekstra pift!

Stjarneskud og club sandwich!
    Vi kommer helt sikkert igen.

Dato for ophold: juli 2019
    3  Tak, Manager H
    Anmeldt d. 3. januar 2019

Fik tildelt en af de flottere lejligheder, som er blevet renoveret, så det var en god start på en Nytårsferie.
    Derudover er beliggenheden helt perfekt lige ned til vandet, og det tager 15 minutter at gå ind til byen. Der ligger supermarkeder 1 minutters gang derfra. Der er masser af muligheder for gode gåture.
    Personalet var simpelthen så søde, både i telefonen og under opholdet. God service og god information om ophold og området.
    Vi kommer helt sikkert igen.

Dato for ophold: december 2018
    2  Tak, Dorte R