Anmeldt d. 26. juli 2020 fra mobile enheder

Alt ser bedre ud i solskin, og vores ophold blev i øsende regn. Det gør selvfølgelig altid en forskel.....
Vi kom sent, men der var middagsmad gemt til os: kalkun med kartofler stegt kål og brun tyk sovs. Det smagte ok, og var dejligt varmt! Vi spiste i et telt, mens regnen trommede på taget. Egentlig en smuk lyd.....
Værelset var også ok, 2 senge, meget forskudt af hinanden, en stol, en reol og en kommode.
Det bedste var morgenmaden. Hjemmebagte boller, hjemmelavet marmelade og 2 slags ost og pølse.
Læg dertil spændende keramik og en gårdbutik.
Morgenmaden, keramikken og gårdbutikken er et besøg værd‼️ og Avernakø også :)

1  Tak, InaMariaBarbara
Anmeldt d. 22. juli 2020 fra mobile enheder

Besøgte landhotellet for et par uger siden. Betjeningen var rodet og tog lang tid. Tarteletterne var med melede fyld uden særlig meget kød eller smag. Jeg tror min kones fisk var ok, men ift. min mad og betjeningen kan det kun blive til ti stjerner.
Det skal siges at vi kun var forbi for at spise frokost, så jeg ved ikke noget om selve hotellet.

Tak, 900henriko
Anmeldt d. 8. juli 2020

Vi havde en overnatning på Avernakø Landhotel & Gårdbutik. Landhotellet ligger i hyggelige omgivelser mellem Købmanden og kirken, og jeres kommende vært, Gitte, er en imødekommende og god vært. Vi spiste tre måltider på landhotellet, og det var fine, hjemmelavede måltider, især morgenmaden var god!

Landhotellet er et godt udgangspunkt for jeres kommende ture og opdagelse af øen! Cyklerne man kan leje er dog af meget variabel karakter tendenserende til tvivlsom. Hvis man ikke vil så langt, er der på Landhotellet en stor, børnevenlig og fin have med en masse dyr heriblandt kaniner, marsvin, geder m.m. I haven ligger også en lille sø/dam, der både huser Grøn Frø og den sjældne Klokkefrø. Vi var så heldige at høre begge - lyt efter klokkkefrøens stemme, der lyder som man puster hen over en flaske, omkring tidlig aften.

Alt i alt en varm anbefaling herfra.

Dato for ophold: juni 2020
1  Tak, Swayne11
Anmeldt d. 7. juli 2020 fra mobile enheder

Dejlig velkomst, venlig vært og personale, god mad til rimelige penge. Kan se i intro her på siden at morgenmad er inkluderet, det er den ikke men kan tilkøbes for blot 55 kr. Vi nød opholdet og vil klart anbefale stedet.

Tak, jetteo610
Anmeldt d. 30. maj 2020 fra mobile enheder

Vi besøgte Gittes landhotell i to nætter, og det var helt igennem fantastisk fra start til slut. Spiste morgenmad med hjemmelavet marmelade, nyfanget fisk til frokost og dejlig aftensmad begge aftenerne. Det var også hjemmelavede kager begge dagene. Værelserne er pæne og rene, og haven med alle dyr er mega hyggelig. Vi lånte cykler og cyklede runt øen, som er så smuk at man knapt kan forstå det hvis man ikke været der.
Gitte og hendes team gør alt for at I ska få et godt ophold, og jeg kan varmt anbefalede landhotellet.
Glæder mig allerede til næste gang❤️

Dato for ophold: maj 2020
Tak, 205johannac