seholde
Roskilde, Danmark

Skøn beliggenhed og fin service

5,0 ud af 5 boblerAnmeldt 21. aug. 2017
Var på en dejlig cykeltur med to venner omkring Faaborg og boede 4 nætter hos Allans B&B.

Vi nød opholdet, værelserne var store og velindrettede og havde en skøn udsigt ud over det fynske øhav. Allan er en meget hjælpsom og hyggelig vært og vi kan varmt anbefale at bo her.
Dato for ophold: august 2017
Problemer med denne anmeldelse?
Lundsgaard
      6.0 km fra Allan Lindholm Andreassen
        12.1 km fra Allan Lindholm Andreassen
        Vis flere hoteller i Faaborg
        Anmeldt d. 30. juni 2016 fra mobile enheder

Vi var på "Roadtrip" rundt i det danske land og kørte kun efter vores lyst om at dreje til højre eller venstre.

Ved en tilfældighed kom vi ad en lille grusvej ned til vandet, hvor det hyggeligste lille sted lå - med teresse og egen badebro.

Vand og hygge = Pris i den dyre ende var vores første tanke... men vi tog chancen og forhørte os... og blev glædeligt overrasket 550 kr incl. Morgenmad.
        Vi blev mødt af en utrolig gæstfri vært Allan, som budte os velkommen.
        Dejligt værelse med udsigt udover vandet med spisebord, eget toilet og fjernsyn.

Morgenmaden blev personligt serveret på aftalt klokkeslæt.

Legepladsen på nabogrunden var til stor glæde for vores 2 1/2 årige datter til rådighed med både ruchebaner og hoppepuder, foruden den dejlige strand hvor vi fik kastet med adskillige sten 😀

Vi kan med stor tilfredshed anbefale Allan og han sted 😀

Dato for ophold: juni 2016
        1  Tak, Karina K
        Anmeldt d. 29. maj 2016

Bedst som man troede, at verden var af lave, kommer man ad snørklede veje, kantet med blomstrende syrener ned til Allans hus - blot et barne-stenkast fra vandet, og straks falder blodtrykket til det halve.
        De lune rundstykker bliver serveret på aftalt tidspunkt, mærkelige morgenmadsbehov klares uden problemer, og purløg til din aftensmad henter du i haven.
        "Har I, hvad I skal bruge? Ellers sige I bare til" - det var, som at komme på sommerferie hos mormor og morfar. Tak for et fantastisk ophold!

Dato for ophold: maj 2016
        • Rejsetype: Rejste med venner
        1  Tak, fruclausen
        Anmeldt d. 17. august 2015

Rigtig hyggeligt sted hvor vi gerne vil komme igen, det ligger med den skønneste udsigt ud over det Fynske øhav, og der er stille og roligt så man nyder virkelig sine fridage på stedet. Skønne værelser med masser af plads...... Betjeningen er fin og udført af Allan på klokkeslet.

Connie Løk Carlsson og Arne Grynnerup.

Værelsestip: Alle værelser har udsigt over den skønne bugt, meget smukt.
        Dato for ophold: august 2015
        Tak, Arne G
        Anmeldt d. 28. juni 2015

Skønt, rummeligt værelse med dejlig udsigt over ø-havet. Venlig vært, som vil gøre meget for gæsterne. Strand lige uden for døren, med badebro. Der er mulighed for at låne kajak og man kan få fif til lystfiskere.

Dato for ophold: juni 2015
        3  Tak, Alice L
        Anmeldt d. 18. april 2015

Et rigtig dejligt fredeligt sted, med fin fin service fra Allan og en fantastisk udsigt over vandet.
        Pæne og dejlige store værelser.
        Første gang vi har været her og vi kan absolut anbefale Allans B&B :-)

Dato for ophold: april 2015
        2  Tak, Grethe S