Allan Lindholm Andreassen
125 $
109 $
Besparelsesbesked! 56 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 56 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 248 $ pr. overnatning.

Hvedholm Slot(Faaborg)
109 $
Lundsgård(Faaborg)
90 $
Pitchup.com
Hotel Faaborg(Faaborg)
Anmeldt for 29. maj 2016

Bedst som man troede, at verden var af lave, kommer man ad snørklede veje, kantet med blomstrende syrener ned til Allans hus - blot et barne-stenkast fra vandet, og straks falder blodtrykket til det halve.
De lune rundstykker bliver serveret på aftalt tidspunkt, mærkelige morgenmadsbehov klares uden problemer, og purløg til din aftensmad henter du i haven.
"Har I, hvad I skal bruge? Ellers sige I bare til" - det var, som at komme på sommerferie hos mormor og morfar. Tak for et fantastisk ophold!

• Overnattede: maj 2016, rejste med venner
1  Tak, fruclausen
Anmeldt for 17. august 2015

Rigtig hyggeligt sted hvor vi gerne vil komme igen, det ligger med den skønneste udsigt ud over det Fynske øhav, og der er stille og roligt så man nyder virkelig sine fridage på stedet. Skønne værelser med masser af plads...... Betjeningen er fin og udført af Allan på klokkeslet.

Connie Løk Carlsson og Arne Grynnerup.

Værelsestip: Alle værelser har udsigt over den skønne bugt, meget smukt.
  • Overnattede: august 2015, rejste som par
Tak, Arne G
Anmeldt for 28. juni 2015

Skønt, rummeligt værelse med dejlig udsigt over ø-havet. Venlig vært, som vil gøre meget for gæsterne. Strand lige uden for døren, med badebro. Der er mulighed for at låne kajak og man kan få fif til lystfiskere.

• Overnattede: juni 2015, rejste med familie
3  Tak, Alice L
Anmeldt for 18. april 2015

Et rigtig dejligt fredeligt sted, med fin fin service fra Allan og en fantastisk udsigt over vandet.
Pæne og dejlige store værelser.
Første gang vi har været her og vi kan absolut anbefale Allans B&B :-)

• Overnattede: april 2015, rejste med familie
2  Tak, Grethe S
Anmeldt for 6. april 2015

Super dejligt sted at tilbringe nogle dage. stedet ligger i dejlige omgivelser direkte til vandet. Allan er den perfekte vært som gør det ekstra man tit mangler.
Vælg endelig med morgenmad, som Allan siger : lidt fra Noma har man da lært :-)
Værelserne har en perfekt udsigt over vandet
Skal i til Fåborg og det skal være Bed and breakfast er dette det naturlige valg
Vores største anbefalinger.

• Overnattede: marts 2015, rejste med familie