“Super hyggelig og afslappende ophold ved vandet”

Vi kan ikke finde priser for dette indkvarteringssted
Vores online rejsepartnere oplyser ikke priser for dette indkvarteringssted, men vi kan søge efter andre muligheder i Faaborg
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Allan Lindholm Andreassen
Vurderet som nr. 2 ud af 36 B&B'er/kroer i Faaborg
Anmeldt 30. juni 2016 fra mobile enheder

Vi var på "Roadtrip" rundt i det danske land og kørte kun efter vores lyst om at dreje til højre eller venstre.

Ved en tilfældighed kom vi ad en lille grusvej ned til vandet, hvor det hyggeligste lille sted lå - med teresse og egen badebro.

Vand og hygge = Pris i den dyre ende var vores første tanke... men vi tog chancen og forhørte os... og blev glædeligt overrasket 550 kr incl. Morgenmad.
Vi blev mødt af en utrolig gæstfri vært Allan, som budte os velkommen.
Dejligt værelse med udsigt udover vandet med spisebord, eget toilet og fjernsyn.

Morgenmaden blev personligt serveret på aftalt klokkeslæt.

Legepladsen på nabogrunden var til stor glæde for vores 2 1/2 årige datter til rådighed med både ruchebaner og hoppepuder, foruden den dejlige strand hvor vi fik kastet med adskillige sten

Vi kan med stor tilfredshed anbefale Allan og han sted

Overnattede: Juni 2016, rejste med familie
1  Tak, Karina K
Skriv en anmeldelse
Der er nyere anmeldelser for Allan Lindholm Andreassen
Se de seneste anmeldelser

Anmeldt 29. maj 2016

Bedst som man troede, at verden var af lave, kommer man ad snørklede veje, kantet med blomstrende syrener ned til Allans hus - blot et barne-stenkast fra vandet, og straks falder blodtrykket til det halve.
De lune rundstykker bliver serveret på aftalt tidspunkt, mærkelige morgenmadsbehov klares uden problemer, og purløg til din aftensmad henter du i haven.
"Har I, hvad I skal bruge? Ellers sige I bare til" - det var, som at komme på sommerferie hos mormor og morfar. Tak for et fantastisk ophold!

• Overnattede: Maj 2016, rejste med venner
1  Tak, fruclausen
Anmeldt 17. august 2015

Rigtig hyggeligt sted hvor vi gerne vil komme igen, det ligger med den skønneste udsigt ud over det Fynske øhav, og der er stille og roligt så man nyder virkelig sine fridage på stedet. Skønne værelser med masser af plads...... Betjeningen er fin og udført af Allan på klokkeslet.

Connie Løk Carlsson og Arne Grynnerup.

Værelsestip: Alle værelser har udsigt over den skønne bugt, meget smukt.
  • Overnattede: August 2015, rejste som par
Tak, Arne G
Anmeldt 28. juni 2015

Skønt, rummeligt værelse med dejlig udsigt over ø-havet. Venlig vært, som vil gøre meget for gæsterne. Strand lige uden for døren, med badebro. Der er mulighed for at låne kajak og man kan få fif til lystfiskere.

• Overnattede: Juni 2015, rejste med familie
3  Tak, Alice L
Anmeldt 18. april 2015

Et rigtig dejligt fredeligt sted, med fin fin service fra Allan og en fantastisk udsigt over vandet.
Pæne og dejlige store værelser.
Første gang vi har været her og vi kan absolut anbefale Allans B&B :-)

• Overnattede: April 2015, rejste med familie
2  Tak, Grethe S
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Overvej også disse indkvarteringssteder i eller i nærheden af Faaborg
5.9 km væk
Bøjden Bed & Breakfast
Nr. 5 af 36 i Faaborg
19 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Allan Lindholm Andreassen? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Allan Lindholm Andreassen

Adresse: Sinebjergvej 66, Faaborg 5600, Danmark
Beliggenhed: Danmark > Fyn og Øer > Faaborg-MidtFunen Municipality > Faaborg
Faciliteter:
Aktiviteter for børn (børne-/familievenligt sted) Tekøkken
Hotelstil:
Vurderet som nr. 2 ud af 36 B&B'er / kroer i Faaborg
Antal værelser: 5

Er dette din TripAdvisor-registrering?