Hotels.com
SPAR 38 $
Travelocity
Trip.com159 $
Anmeldt d. 19. juni 2020 fra mobile enheder

Stille, Central beliggenhed på torvet, dejligt værelse med lille pantry, så man selv kan tilberede og spise på værelset. Praktisk og funktionelt, rent og ser nyt ud. Meget venlig og hjælpsom vært. Kan varmt anbefales

Dato for ophold: juni 2020
Rejsetype: Rejste alene
Tak, Lwred
Anmeldt d. 28. juli 2019

Vi overnattede i Fåborg og ville gerne bo centralt. Det fandt vi hos Fåborg byferie og boede i 2 personers lejlighed. Nydeligt og meget velholdt og ren lejlighed. Meget servicerende og venlig modtagelse og fin morgenbuffet føær vi drog videre. Ligger meget centralt.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, Anne Møller L
Anmeldt d. 5. juli 2019 fra mobile enheder

Rigtigt dejligt sted, søde og opmærksomme værter. Et lille værelse med bad og tekøkken. Manglede propoptrækker og mikroovn. Det var bare af nævne det. Så var det på værelset. Dejlige senge. Vi kommer helt sikkert tilbage, hvis vi mangler et ovenatningsted i Faaborg.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, Else Kreuter A
Anmeldt d. 21. oktober 2018 fra mobile enheder

Hyggelig indrettet lejlighed med gode senge. Spisebordet med dug og friske roser i vase, så fint, og vi følte os velkomne.
Meget flink og imødekommende vært.
Perfekt placering ved Torvet og tæt på alt i Faaborg.
Vi nød vores ophold og kommer gerne igen.

Dato for ophold: oktober 2018
Tak, DortheMejlsted
Anmeldt d. 20. oktober 2018

Kan varmt anbefales - central beliggenhed - meget fin service.
Blev fint kontaktet inden ankomst og informeret om indcheck m.v.- havde en rigtig god kommunikation med ejer.
Dejlig når man føler sig velkommen.

Dato for ophold: oktober 2018
Tak, erikarboe