Fastlås den laveste pris fra disse websites
117 US$
eDreams117 US$
FindHotel117 US$
Agoda.com117 US$
Etrip117 US$
Priceline
ZenHotels.com
Anmeldt d. 5. juli 2019 fra mobile enheder

Rigtigt dejligt sted, søde og opmærksomme værter. Et lille værelse med bad og tekøkken. Manglede propoptrækker og mikroovn. Det var bare af nævne det. Så var det på værelset. Dejlige senge. Vi kommer helt sikkert tilbage, hvis vi mangler et ovenatningsted i Faaborg.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, Else Kreuter A
Anmeldt d. 21. oktober 2018 fra mobile enheder

Hyggelig indrettet lejlighed med gode senge. Spisebordet med dug og friske roser i vase, så fint, og vi følte os velkomne.
Meget flink og imødekommende vært.
Perfekt placering ved Torvet og tæt på alt i Faaborg.
Vi nød vores ophold og kommer gerne igen.

Dato for ophold: oktober 2018
2  Tak, DortheMejlsted
Anmeldt d. 20. oktober 2018

Kan varmt anbefales - central beliggenhed - meget fin service.
Blev fint kontaktet inden ankomst og informeret om indcheck m.v.- havde en rigtig god kommunikation med ejer.
Dejlig når man føler sig velkommen.

Dato for ophold: oktober 2018
Tak, erikarboe
Anmeldt d. 29. april 2018 fra mobile enheder

Beliggenhed lige ved torvet og tæt på havn og indkøb - fås vist ikke bedre. Til trods for vinduer ud mod torvet, kunne trafik ikke høres.
Sengene er gode, værelset indrettet med det, der er nødvendigt for at føle sig hjemme. Badeværelset fint og funktionelt, og så er her rent Tekøkkenet er udstyret med kaffemaskine, elvarmer og hvad der ellers skal bruges for at kunne indtage lette måltider.
Parkering i gården - pas lige på, når I kører gennem porten, for den er noget snæver
Alt i alt en super dejlig oplevelse, og vi vil helt bestemt komme igen

Dato for ophold: april 2018
1  Tak, 910pias
Anmeldt d. 22. juli 2017 fra mobile enheder

En hurtig tur til Fåborg med min datter. To enkeltværelser. God standard I møbler og ok rengøringsniveau. Dertil god og venlig betjening. Central beliggenhed på torvet i Fåborg. Kan fint anbefales til weekend ophold eller mindre ferier.

Dato for ophold: juli 2017
Tak, VS221250