Fastlås den laveste pris fra disse websites
117 US$
eDreams
Priceline
FindHotel117 US$
Agoda.com117 US$
Etrip117 US$
ZenHotels.com
Anmeldt d. 20. oktober 2018

Kan varmt anbefales - central beliggenhed - meget fin service.
Blev fint kontaktet inden ankomst og informeret om indcheck m.v.- havde en rigtig god kommunikation med ejer.
Dejlig når man føler sig velkommen.

Dato for ophold: oktober 2018
Tak, erikarboe
Anmeldt d. 29. april 2018 fra mobile enheder

Beliggenhed lige ved torvet og tæt på havn og indkøb - fås vist ikke bedre. Til trods for vinduer ud mod torvet, kunne trafik ikke høres.
Sengene er gode, værelset indrettet med det, der er nødvendigt for at føle sig hjemme. Badeværelset fint og funktionelt, og så er her rent Tekøkkenet er udstyret med kaffemaskine, elvarmer og hvad der ellers skal bruges for at kunne indtage lette måltider.
Parkering i gården - pas lige på, når I kører gennem porten, for den er noget snæver
Alt i alt en super dejlig oplevelse, og vi vil helt bestemt komme igen

Dato for ophold: april 2018
1  Tak, 910pias
Anmeldt d. 22. juli 2017 fra mobile enheder

En hurtig tur til Fåborg med min datter. To enkeltværelser. God standard I møbler og ok rengøringsniveau. Dertil god og venlig betjening. Central beliggenhed på torvet i Fåborg. Kan fint anbefales til weekend ophold eller mindre ferier.

Dato for ophold: juli 2017
Tak, VS221250
Anmeldt d. 17. april 2016

Super hotel, med lille tekøkken. Ligger midt i byen i gå afstand til alt man har brug for.
Pænt og rent, god service. Dog er der temmelig lydt, men klar det hotel jeg vælger når jeg skal til Faaborg igen i denne uge.

Dato for ophold: april 2016
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
1  Tak, Dorthe7
Anmeldt d. 20. juli 2015

Skulle sammen med min voksne søn besøge familie i Faaborg og fik anbefalet Faaborg Byferie. Det skulle være billigt, men af god kvalitet. Desværre ingen af delene. To gange ringede jeg for at bestille en lejlighed på to værelser - anden gang for at tjekke op. Ejeren fortalte at der var bestilt en lejlighed til os med to værelser.
Da vi ankom, var der eet værelse med dobbeltseng og tekøkken, samt et diminutivt bad der lugtede muggent - ingen vinduer. Gamle nedslidte møbler i værelset. Ingen service da receptionen stort set aldrig er bemandet. Ingen morgenmad, men den kan fås hos Hotel Faaborg.
Min søn besluttede at flytte ind på Hotel Faaborg. Her fik han et hyggeligt værelse til 650 pr. døgn. Jeg kom til at betale 900 pr. døgn for et kedeligt værelse på et selvbetjeningshotel.
Næste gang jeg er i Faaborg vælger jeg et andet hotel.

Dato for ophold: juli 2015
Tak, mermaidsreality