eDreams
FindHotel
Destinia.com
Agoda.com150 $
Anmeldt d. 28. juni 2019

Spontant udvalgt, endte vi på Lundsgaard på vores vej - syd Fyn rundt.
Sikke en perle. Hyggeligt sted med dejlig ro.

Venlig og rigtig god service fra Rune og personale.
Rent og pænt værelse.
Værelse 7 har te-køkken og køleskab - perfekt til vores forventninger
Lundsgaard ligger ved den smukke Horne Kirke.
Vi kommer gerne igen

Værelsestip: Vi var glade for at værelset havde køleskab
Dato for ophold: juni 2019
Tak, Irene P
Anmeldt d. 15. juni 2019 fra mobile enheder

Vi bookede værelse 26.2 på Lundsgaard bed and breakfast til en overnatning d. 15.6 og fik hurtigt bekræftelse. 13.6 fik vi en kort mail. På grund af opståede problemer var ejeren Rune nødt til at placere os i en bed and breakfast lige i nærheden. Da vi ankom viste det sig at et stort selskab havde booket sig ind. Rune beklagede og. forklarede os vejen til det andet sted på Pindsvinevej. Det viste sig at være et klamt loftsrum midt i et gammelt hus.
Vi takkede nej og fik det sidste værelse på et stort hotel til mere end den dobbelte pris.
Aldrig mere Lundsgaard.

Dato for ophold: juni 2019
Tak, P2207VZlisab
Anmeldt d. 29. juli 2018

Glimrende B&B. Nydelige værelser. Lundsgaard er ordentlig vedligeholdt. Man får godt morgenbord til en billig pris herunder selve opholdet. Værtsparret er kort sagt til for gæsterne! Det er ikke sidste gang vi gæster Horne. "Gården" er i øvrigt tæt beliggende (gåafstand) på Horne Rundkirke.

Dato for ophold: juli 2018
Tak, bschytte
Anmeldt d. 3. maj 2018

Det var anden gang vi afholdte familietræf på Lundsgaard, og faciliteterne er super gode, men egne værelser/lejligheder samt stort opholds rum og køkken. Dejlige omgivelser med plads til både store og små, så kan varmt anbefale Lundsgaard.

Dato for ophold: april 2018
Tak, Primdahl09
Anmeldt d. 31. juli 2017 fra mobile enheder

Hyggeligt lille sted i Horne. Fint værelse med en god dobbeltseng. Et par hyggelige og snakkesalige værter, gjorde opholdet endnu bedre. Vi fik anbefalinger til seværdigheder og spise steder rundt på sydfyn.

Dato for ophold: juli 2017
Tak, Morten L