Lundsgård
123 $
102 $
Besparelsesbesked! 58 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 58 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 259 $ pr. overnatning.

125 $
Nakkebolle(Faaborg)(Meget for pengene!)
83 $
Orbitz.com
  • Gratis parkering
Faaborg Camping(Faaborg)(Meget for pengene!)
36 $
Pitchup.com
Anmeldt for 17. juli 2017

Mini ferie på Fyn. Valget blev Lundsgård b and b det viste sig at være et fantastisk godt valg. Værten Rune og hans søde kone var søde og hjælpsomme lige fra første telefonsamtale for booking til afrejse. Fint nylavet værelse ( nr. 7) mulighed for selv af lave lidt mad/kaffe, fint badeværelse dog lidt småt, pænt og rent overalt.
Da vi var på en mini ferie valgt vi morgenmaden på stedet, igen et fantastisk godt valg, lækkert nybagt brød m.m.m. kan varmt anbefales. Vi kommer gerne igen

Værelsestip: Værelse nr. 07 lige ud til haven med The hus, små oaser med stole/bænke samt legehus til børn hvis man havde sådan med
  • Overnattede: juli 2017, rejste som par
1  Tak, Laura L
Anmeldt for 16. maj 2016 fra mobile enheder

Vi var afsted med børn og hund, og der var god plads til alle. Rigtig fin sted, fin have med lidt forskelligt til børnene, gode muligheder havde vejret været med var der gode muligheder i have for at nyde det. Lejligheden var fin, rummelig og hyggelig.
Kan bestemt anbefales. Udsigt fra værelset på billedet

Overnattede: maj 2016, rejste med familie
1  Tak, henrik toftmann d
Anmeldt for 9. juli 2015

Jeg var medarrangør af et arrangement for 17 tennisvenner i juni måned. Vi søgte på nettet og faldt over Lundsgård. Vi havde meget fin kontakt inden arrangementet, både med priser og med fordeling af værelserne. Vi var heldige - det var et helt fantastisk vejr - og stedet var meget, meget hyggeligt. Vi lavede selv mad i storkøkkenet, og der manglede INTET. Klart et sted jeg vil anbefale, hvis man kommer på de kanter.

• Overnattede: juli 2015, rejste med venner
1  Tak, Birgit T
Anmeldt for 9. juni 2015

Værten, Rune, på Lundsgaard er rigtig sød, hjælpsom og snakkesalig. Vi fik den bedste service man kunne tænke sig, og nogle hyggelige samtaler i løbet af vores weekend i Horne. Vi kommer helt sikkert tilbage en anden gang, og hvem ved, måske kommer vi for at holde vores bryllup dér næste gang ;-)

• Overnattede: juni 2015, rejste som par
1  Tak, CarinaSL86
Anmeldt for 2. juni 2015

Da både min mand og jeg fik en Smart Box i fødselsdagsgave, skulle vi finde et sted at bruge dem. Vi valgte Lundsgaard i Horne, og det var bestemt et godt valg. Der var ren hygge og en hjemlig atmosfære. Værten Rune bød os velkommen med et smil og fortalte lidt om stedet. Værelset var rent og sengene gode, så ikke noget at klage over fra os.

• Overnattede: maj 2015, rejste som par
Tak, Kirsten A