“Et dejligt sted”

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 1 website mere!
Lundsgård
Vurderet som nr. 1 ud af 36 B&B'er/kroer i Faaborg
Anmeldt 9. juli 2015

Jeg var medarrangør af et arrangement for 17 tennisvenner i juni måned. Vi søgte på nettet og faldt over Lundsgård. Vi havde meget fin kontakt inden arrangementet, både med priser og med fordeling af værelserne. Vi var heldige - det var et helt fantastisk vejr - og stedet var meget, meget hyggeligt. Vi lavede selv mad i storkøkkenet, og der manglede INTET. Klart et sted jeg vil anbefale, hvis man kommer på de kanter.

• Overnattede: Juli 2015, rejste med venner
1  Tak, Birgit T

Anmeldt 9. juni 2015

Værten, Rune, på Lundsgaard er rigtig sød, hjælpsom og snakkesalig. Vi fik den bedste service man kunne tænke sig, og nogle hyggelige samtaler i løbet af vores weekend i Horne. Vi kommer helt sikkert tilbage en anden gang, og hvem ved, måske kommer vi for at holde vores bryllup dér næste gang ;-)

• Overnattede: Juni 2015, rejste som par
1  Tak, CarinaSL86
Anmeldt 2. juni 2015

Da både min mand og jeg fik en Smart Box i fødselsdagsgave, skulle vi finde et sted at bruge dem. Vi valgte Lundsgaard i Horne, og det var bestemt et godt valg. Der var ren hygge og en hjemlig atmosfære. Værten Rune bød os velkommen med et smil og fortalte lidt om stedet. Værelset var rent og sengene gode, så ikke noget at klage over fra os.

• Overnattede: Maj 2015, rejste som par
Tak, Kirsten A
Anmeldt 7. april 2015 fra mobile enheder

Vi kontakter i april Lundsgaard mhp booking af Bjælkehytten i en weekend i juni til 1200 kr, og de bekræfter reservationen. Et par dage efter bliver vi dog kontaktet og oplyst om, at de har lavet en fejl, og at vi ikke kan booke hytten alligevel, men at de istedet kan tilbyde nogle værelser.
Da det er Lundsgaard, som har lavet en fejl, oplyser vi, at det, som kompensation, vil være god service at tilbyde værelserne til samme pris, som vi skulle have betalt for Bjælkehytten. Det vil Lundsgaard dog ikke tilbyde og vil have, at vi skal betale ca. 5000 kr for de 2 værelser, som vi bliver tilbudt i stedet, dvs ca. 3800 kr. mere! Øv, det er virkelig dårlig service! Vi har booket overnatning andetsteds, og vi vil fremadrettet, når vi skal besøge familie i Faaborg, under ingen omstændigheder booke hos Lundsgaard!

Overnattede: April 2015
Tak, Nhadberg
Anmeldt 22. oktober 2014

Vi besøgte stedet i vores efterårsferie i '14. Fra starten følte vi os enormt velkommen og hjemme i de skønne omgivelser. Værelset oversteg klart vores forventninger. Værelset var stort, helt rent og fint. Så vi hyggede os rigtig med vore lille søn.

Der skal også lyde stor ros til den søde vært der virkelig forkælede os, og fik os til at føle os velkommen.

Vi glæder os til at besøge Lundsgård igen.

• Overnattede: Oktober 2014, rejste med familie
1  Tak, RBP_Aalb
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Rejsende så også på disse hoteller i Faaborg
1,3 km væk
Danhostel Fåborg
Nr. 5 af 12 i Faaborg
8 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Lundsgård? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Lundsgård

Adresse: Søren Lundsvej 20 | Horne, Faaborg 5600, Danmark
Beliggenhed: Danmark > Fyn og Øer > Faaborg-MidtFunen Municipality > Faaborg
Faciliteter:
Forretningscenter med internetadgang Gratis parkering Tekøkken Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted) Kørestolsadgang
Hotelstil:
Vurderet som nr. 1 ud af 36 B&B'er / kroer i Faaborg
Prisområde: 474 kr.-590 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Antal værelser: 18
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Booking.com, så du med ro i sindet kan reservere på Lundsgård. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.

Er dette din TripAdvisor-registrering?