Lundsgård
123 $
102 $
Besparelsesbesked! 58 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 58 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 259 $ pr. overnatning.

125 $
Hvedholm Slot(Faaborg)
142 $
105 $
Nakkebolle(Faaborg)(Meget for pengene!)
83 $
Orbitz.com
  • Gratis parkering
Faaborg Camping(Faaborg)(Meget for pengene!)
36 $
Pitchup.com
TripAdvisor
Anmeldt for 9. juni 2015

Værten, Rune, på Lundsgaard er rigtig sød, hjælpsom og snakkesalig. Vi fik den bedste service man kunne tænke sig, og nogle hyggelige samtaler i løbet af vores weekend i Horne. Vi kommer helt sikkert tilbage en anden gang, og hvem ved, måske kommer vi for at holde vores bryllup dér næste gang ;-)

• Overnattede: juni 2015, rejste som par
1  Tak, CarinaSL86
Anmeldt for 2. juni 2015

Da både min mand og jeg fik en Smart Box i fødselsdagsgave, skulle vi finde et sted at bruge dem. Vi valgte Lundsgaard i Horne, og det var bestemt et godt valg. Der var ren hygge og en hjemlig atmosfære. Værten Rune bød os velkommen med et smil og fortalte lidt om stedet. Værelset var rent og sengene gode, så ikke noget at klage over fra os.

• Overnattede: maj 2015, rejste som par
Tak, Kirsten A
Anmeldt for 7. april 2015 fra mobile enheder

Vi kontakter i april Lundsgaard mhp booking af Bjælkehytten i en weekend i juni til 1200 kr, og de bekræfter reservationen. Et par dage efter bliver vi dog kontaktet og oplyst om, at de har lavet en fejl, og at vi ikke kan booke hytten alligevel, men at de istedet kan tilbyde nogle værelser.
Da det er Lundsgaard, som har lavet en fejl, oplyser vi, at det, som kompensation, vil være god service at tilbyde værelserne til samme pris, som vi skulle have betalt for Bjælkehytten. Det vil Lundsgaard dog ikke tilbyde og vil have, at vi skal betale ca. 5000 kr for de 2 værelser, som vi bliver tilbudt i stedet, dvs ca. 3800 kr. mere! Øv, det er virkelig dårlig service! Vi har booket overnatning andetsteds, og vi vil fremadrettet, når vi skal besøge familie i Faaborg, under ingen omstændigheder booke hos Lundsgaard!

Overnattede: april 2015
Tak, Nhadberg
Anmeldt for 22. oktober 2014

Vi besøgte stedet i vores efterårsferie i '14. Fra starten følte vi os enormt velkommen og hjemme i de skønne omgivelser. Værelset oversteg klart vores forventninger. Værelset var stort, helt rent og fint. Så vi hyggede os rigtig med vore lille søn.

Der skal også lyde stor ros til den søde vært der virkelig forkælede os, og fik os til at føle os velkommen.

Vi glæder os til at besøge Lundsgård igen.

• Overnattede: oktober 2014, rejste med familie
1  Tak, RBP_Aalb
Anmeldt for 1. juni 2014

Så hyggeligt og roligt. Perfekt hvis man lige skal lidt væk fra hverdagen og slappe af. Sikkert også til alt muligt andet :-)
Vi kommer helt klart igen, og næste gang bliver det et længere ophold. Og jeg har sådan set ikke mere at skrive, men det er åbenbart ikke nok til tripadvisor, som vil have at der skal være mindst 200 tegn, godt det ikke var dem jeg skulle anmelde ;-)

• Overnattede: maj 2014
Tak, Mette666