Anmeldt 2. juni 2015

Da både min mand og jeg fik en Smart Box i fødselsdagsgave, skulle vi finde et sted at bruge dem. Vi valgte Lundsgaard i Horne, og det var bestemt et godt valg. Der var ren hygge og en hjemlig atmosfære. Værten Rune bød os velkommen med et smil og fortalte lidt om stedet. Værelset var rent og sengene gode, så ikke noget at klage over fra os.

• Overnattede: maj 2015, rejste som par
Tak, Kirsten A
Anmeldt 7. april 2015 fra mobile enheder

Vi kontakter i april Lundsgaard mhp booking af Bjælkehytten i en weekend i juni til 1200 kr, og de bekræfter reservationen. Et par dage efter bliver vi dog kontaktet og oplyst om, at de har lavet en fejl, og at vi ikke kan booke hytten alligevel, men at de istedet kan tilbyde nogle værelser.
Da det er Lundsgaard, som har lavet en fejl, oplyser vi, at det, som kompensation, vil være god service at tilbyde værelserne til samme pris, som vi skulle have betalt for Bjælkehytten. Det vil Lundsgaard dog ikke tilbyde og vil have, at vi skal betale ca. 5000 kr for de 2 værelser, som vi bliver tilbudt i stedet, dvs ca. 3800 kr. mere! Øv, det er virkelig dårlig service! Vi har booket overnatning andetsteds, og vi vil fremadrettet, når vi skal besøge familie i Faaborg, under ingen omstændigheder booke hos Lundsgaard!

Overnattede: april 2015
Tak, Nhadberg
Anmeldt 22. oktober 2014

Vi besøgte stedet i vores efterårsferie i '14. Fra starten følte vi os enormt velkommen og hjemme i de skønne omgivelser. Værelset oversteg klart vores forventninger. Værelset var stort, helt rent og fint. Så vi hyggede os rigtig med vore lille søn.

Der skal også lyde stor ros til den søde vært der virkelig forkælede os, og fik os til at føle os velkommen.

Vi glæder os til at besøge Lundsgård igen.

• Overnattede: oktober 2014, rejste med familie
1  Tak, RBP_Aalb
Anmeldt 1. juni 2014

Så hyggeligt og roligt. Perfekt hvis man lige skal lidt væk fra hverdagen og slappe af. Sikkert også til alt muligt andet :-)
Vi kommer helt klart igen, og næste gang bliver det et længere ophold. Og jeg har sådan set ikke mere at skrive, men det er åbenbart ikke nok til tripadvisor, som vil have at der skal være mindst 200 tegn, godt det ikke var dem jeg skulle anmelde ;-)

• Overnattede: maj 2014
Tak, Mette666
Anmeldt 10. september 2013

Skønne omgivelser og dejligt tilgængeligt/let at bruge køkken og festsal. De fleste rum jeg kiggede ind i var ok.. vi havde så desværre fået det rum under metal trappen, så der var intet lys i rummet, til gængæld var der temmelig fugtigt (og noget nusset).
Den mandlige vært var meget venlig og hjælpsom, desværre opvejende det ikke den sure kvindelige vært (derfor titlen: undskyld vi er her...- man følte sig ikke velkommen!). Jeg besøgte stedet med små børn og var derfor tidligt oppe for at benytte køkkenfaciliteterne - det var ikke en rar oplevelse at stå der sammen med tordenskyen. Kvinden kan selvfølgelig have haft en dårlig weekend (hvilket jeg håber for hende, for det må da ikke være rart at være så sur).

Værelsestip: Lad være at vælge værelse nr. 6 - det er fugtigt
  • Overnattede: september 2013, rejste med familie