Anmeldt 6. maj 2013

Dårlig oplevelse af ophold i bjælkehytten. Vi fik oplyst der var sovepladser til 10 pers. De 4 skulle sove i 2 hemser, hvoraf man i den ene skulle ligge ovenpå samlemuffer af div ledninger! Det resulterede i at 4 måtte sove i stuen/køkken. Der var 6 spisestuestole til 10 pers. Ovnen var beskidt, fjernsynet virkede ikke, el kedlen virkede ikke. General dårlig oplevelse. Eneste plus var at vor herre var med os mht vejret.

• Overnattede: maj 2013
1  Tak, Jannie1409
Anmeldt 8. oktober 2012

Skulle kun have været på Lundsgaard i 3 dage, men endte med at være der i 10 dage. Alt omkring Lundsgaard er bare smukt. Da vi var der var b&b'et mest fyldt med italiener, der var en fantastisk sydlandsk stemning, den vi ville have kørt syd på for at opleve var på Lundsgaard. Værtsparret er fantastisk, Rune har selv bygget det hele op fra nogle gamle staldbygninger til dejlige værelser, smuk have og en helt fantastisk følelse af at være velkommen. Efter 2 dage besluttede vi at blive i 10 dag, der var bare ikke behov for andet end Lundsgaard og Fyn. Imens vi boede her var der gæster fra: Italien,Spanien, Frankrig, USA, UK, Ukraine, Sverige, Tyskland, Belgien, Holland, Australien, Rusland, Polen, marokko, Ghana og gæsterne fra de sidste 2 lande var heroppe for at blive gift (ikke med hinanden), ret fantastisk og farverige at opleve bryllupsgæster fra disse lande. Morgenmaden var enestående, frisktbagt rugbrød, franskbrød og morgenboller, ekspresso og varm mælk. Masser af ost, hjemmelavet syltetøj, honning og meget meget mere. Meget sundt på den hyggelige måde. Værtsparret havde masser af gode ideer til ting vi kunne lave, bl.a steder som vi ellers aldrig selv ville have overvejet, så de 10 dage var næsten ikke nok. Der var køkken til vores værelserne så vi lavede aftensmad der flere gange, sad ude i den smukke have og spiste, nogle af aftnerne grillede vi også i haven. Det bedste af det hele var stemningen, det var så naturligt at falde i snak med de andre gæster noget jeg aldrig før har oplevet på samme måde noget andet sted. kan ikke anbefale Lundsgaard nok. Vi kommer tilbage næste efterår på vores årlige familieweekend, har allerede booket weekenden.

• Overnattede: august 2012, rejste som par
2  Tak, Thomas J
PMoustgaard, Owner hos Lundsgård, svarede på denne anmeldelseSvarede 4. januar 2013

Kære Gæst,

Tak for din anmeldelse af Lundsgaard. Det betyder meget for os at have glade og tilfredse gæster, der rejser fra os med en fantastisk oplevelse og lyst til at komme tilbage. Jeres besøg var bestemt også en god oplevelse for os, og vi glæder os meget til at byde hele jeres familie velkommen til efteråret. Vi er, som vi snakkede om i sommer, ved at bygge værelse 2 og 3 om, så det hele er nyt, væg til loft og møbler. Rigtig godt nytår til dig og din familie.

De bedste hilsner fra Lundsgaard

Anmeldt 9. august 2012

Helt FANTASTISK hyggeligt sted, med MASSER af dejlig natur. Værterne er bare de sødeste og her er så skønt. Absolut et besøg værd. Her er fred og ro og stedet oser af idyl. Man bliver behandlet så dejligt Kommer der gerne igen!!!!

Overnattede: februar 2012, rejste som par
Tak, Steen J
Anmeldt 30. juni 2012

De sødeste værter, de skønneste omgivelser og en dejlig fred og ro. Helt igennem upåklageligt ophold. Har gæstet Lundsgaard flere gange, og kommer tilbage! Der er flere forskellige typer værelser/ lejligheder, og alle er velindrettede, hyggelige og komfortable. Mange udflugts-muligheder på det skønne Sydfyn, bl.a. Egeskov slot, Svanninge Bakker og de hyggelige byer, Svendborg og Fåborg. Kan kun anbefales.

Overnattede: marts 2012, rejste med familie
Tak, Lone M
Anmeldt 29. juni 2012

En god oplevelse. Vi boede i deres bjælkehytte, som var fantastisk hyggelig. At sidde om aftenen med ild i pejsen og nyde hytten og beliggenheden er en unik oplevelse som kan anbefales alle, der kan bruge et afbræk i hverdagen. Værtsparret venligt, imødekommende og meget hjælpsomme. Lundsgaard er helt sikkert et sted, som vi kommer igen.

Overnattede: marts 2012, rejste som par
1  Tak, andreasvilner
PMoustgaard, Manager hos Lundsgård, svarede på denne anmeldelseSvarede 4. januar 2013

Kære Gæst,

Det glæder os meget at i havde et godt ophold i vores bjælkehytte, og kan jo forstå af jeres bestilling af hytten igen i år at det er et sted er bestemt kan opleves mere end en gang. Vi glæder os meget til at byde jer velkommen igen i 2013 og være med til at endnu et besøg på Sydfyn til en fantastisk oplevelse.

Godt nytår til dig og din familie.

De bedste hilser
Lundsgaard