“Undskyld vi er her..”

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 1 website mere!
Lundsgård
Vurderet som nr. 1 ud af 36 B&B'er/kroer i Faaborg
Anmeldt 10. september 2013

Skønne omgivelser og dejligt tilgængeligt/let at bruge køkken og festsal. De fleste rum jeg kiggede ind i var ok.. vi havde så desværre fået det rum under metal trappen, så der var intet lys i rummet, til gængæld var der temmelig fugtigt (og noget nusset).
Den mandlige vært var meget venlig og hjælpsom, desværre opvejende det ikke den sure kvindelige vært (derfor titlen: undskyld vi er her...- man følte sig ikke velkommen!). Jeg besøgte stedet med små børn og var derfor tidligt oppe for at benytte køkkenfaciliteterne - det var ikke en rar oplevelse at stå der sammen med tordenskyen. Kvinden kan selvfølgelig have haft en dårlig weekend (hvilket jeg håber for hende, for det må da ikke være rart at være så sur).

Værelsestip: Lad være at vælge værelse nr. 6 - det er fugtigt
Vis flere værelsestip
  • Overnattede: September 2013, rejste med familie
2  Tak, Anne P

Anmeldt 6. maj 2013

Dårlig oplevelse af ophold i bjælkehytten. Vi fik oplyst der var sovepladser til 10 pers. De 4 skulle sove i 2 hemser, hvoraf man i den ene skulle ligge ovenpå samlemuffer af div ledninger! Det resulterede i at 4 måtte sove i stuen/køkken. Der var 6 spisestuestole til 10 pers. Ovnen var beskidt, fjernsynet virkede ikke, el kedlen virkede ikke. General dårlig oplevelse. Eneste plus var at vor herre var med os mht vejret.

• Overnattede: Maj 2013
Tak, Jannie1409
Anmeldt 8. oktober 2012

Skulle kun have været på Lundsgaard i 3 dage, men endte med at være der i 10 dage. Alt omkring Lundsgaard er bare smukt. Da vi var der var b&b'et mest fyldt med italiener, der var en fantastisk sydlandsk stemning, den vi ville have kørt syd på for at opleve var på Lundsgaard. Værtsparret er fantastisk, Rune har selv bygget det hele op fra nogle gamle staldbygninger til dejlige værelser, smuk have og en helt fantastisk følelse af at være velkommen. Efter 2 dage besluttede vi at blive i 10 dag, der var bare ikke behov for andet end Lundsgaard og Fyn. Imens vi boede her var der gæster fra: Italien,Spanien, Frankrig, USA, UK, Ukraine, Sverige, Tyskland, Belgien, Holland, Australien, Rusland, Polen, marokko, Ghana og gæsterne fra de sidste 2 lande var heroppe for at blive gift (ikke med hinanden), ret fantastisk og farverige at opleve bryllupsgæster fra disse lande. Morgenmaden var enestående, frisktbagt rugbrød, franskbrød og morgenboller, ekspresso og varm mælk. Masser af ost, hjemmelavet syltetøj, honning og meget meget mere. Meget sundt på den hyggelige måde. Værtsparret havde masser af gode ideer til ting vi kunne lave, bl.a steder som vi ellers aldrig selv ville have overvejet, så de 10 dage var næsten ikke nok. Der var køkken til vores værelserne så vi lavede aftensmad der flere gange, sad ude i den smukke have og spiste, nogle af aftnerne grillede vi også i haven. Det bedste af det hele var stemningen, det var så naturligt at falde i snak med de andre gæster noget jeg aldrig før har oplevet på samme måde noget andet sted. kan ikke anbefale Lundsgaard nok. Vi kommer tilbage næste efterår på vores årlige familieweekend, har allerede booket weekenden.

• Overnattede: August 2012, rejste som par
2  Tak, Thomas J
PMoustgaard, Owner hos Lundsgård, svarede på denne anmeldelseSvarede 4. januar 2013

Kære Gæst,

Tak for din anmeldelse af Lundsgaard. Det betyder meget for os at have glade og tilfredse gæster, der rejser fra os med en fantastisk oplevelse og lyst til at komme tilbage. Jeres besøg var bestemt også en god oplevelse for os, og vi glæder os meget til at byde hele jeres familie velkommen til efteråret. Vi er, som vi snakkede om i sommer, ved at bygge værelse 2 og 3 om, så det hele er nyt, væg til loft og møbler. Rigtig godt nytår til dig og din familie.

De bedste hilsner fra Lundsgaard

Anmeldt 9. august 2012

Helt FANTASTISK hyggeligt sted, med MASSER af dejlig natur. Værterne er bare de sødeste og her er så skønt. Absolut et besøg værd. Her er fred og ro og stedet oser af idyl. Man bliver behandlet så dejligt Kommer der gerne igen!!!!

Overnattede: Februar 2012, rejste som par
Tak, Steen J
Anmeldt 30. juni 2012

De sødeste værter, de skønneste omgivelser og en dejlig fred og ro. Helt igennem upåklageligt ophold. Har gæstet Lundsgaard flere gange, og kommer tilbage! Der er flere forskellige typer værelser/ lejligheder, og alle er velindrettede, hyggelige og komfortable. Mange udflugts-muligheder på det skønne Sydfyn, bl.a. Egeskov slot, Svanninge Bakker og de hyggelige byer, Svendborg og Fåborg. Kan kun anbefales.

Overnattede: Marts 2012, rejste med familie
Tak, Lone M
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Rejsende så også på disse hoteller i Faaborg
1,3 km væk
Danhostel Fåborg
Nr. 5 af 12 i Faaborg
8 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Lundsgård? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Lundsgård

Adresse: Søren Lundsvej 20 | Horne, Faaborg 5600, Danmark
Beliggenhed: Danmark > Fyn og Øer > Faaborg-MidtFunen Municipality > Faaborg
Faciliteter:
Forretningscenter med internetadgang Gratis parkering Tekøkken Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted) Kørestolsadgang
Hotelstil:
Vurderet som nr. 1 ud af 36 B&B'er / kroer i Faaborg
Prisområde: 474 kr.-590 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Antal værelser: 18
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Booking.com, så du med ro i sindet kan reservere på Lundsgård. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.

Er dette din TripAdvisor-registrering?