Anmeldt d. 23. juli 2019

Smukke, lyse værelser - indrettet med sans for detaljen i hyggelig, romantisk stil. Vi boede på værelse 3, med terrasse ud på en dejlig stor grund med udsigt over marker og hav, og vi så både hare og rådyr. Venlig og imødekommende værtinde, som lavede topklasse morgenmad til os. Man mærker omhyggeligheden og erfaringen hos Inge Marie.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, SUSNORS
Anmeldt d. 12. maj 2019 fra mobile enheder

Vi har haft en skøn weekend ved Den sorte Cottage. Dejligt værelse og fantastiske omgivelser krydret med Inge Maries gæstfrihed og skønne samtaler ved morgenbordet. Den sorte Cottage er bestemt et besøg værd!

Dato for ophold: maj 2019
Tak, metteillum
Anmeldt d. 11. august 2018 fra mobile enheder

Det var en stor fornøjelse at overnatte på Den Sorte Cottage. Værelset var stor, skønt og hyggeligt. Værten var en enormt sød og gæstfri kvinde, der lavede en fantastisk dejlig morgenmad til os. Klart anbefalelsesværdigt! Vi kommer tilbage

Dato for ophold: august 2018
Tak, 434minae
Anmeldt d. 2. juli 2018 fra mobile enheder

Vi kan varmt anbefale Den Sorte Cottage.
Værelset er lækkert og lyst og omgivelserne helt fantastiske med udsigt over marker og vand.
Dejlig morgenmad i hyggeligt selskab med værtsparret.
Et virkeligt fint ophold når man som vi er på Øhavstur
Kirsten og Lars

Dato for ophold: juli 2018
Tak, LarsKarlsen
Anmeldt d. 16. august 2017

Vi har som par tilbragt en weekend på dette skønne, smukke og meget charmerende B&B. Alt var perfekt - virkelig god service, flot romantisk luksus værelse, dejlig morgenmad og den flotteste udsigt. Vi blev taget rigtig godt hånd om af charmerende og humoristisk værtinde. Området er også super hyggeligt at besøge. Meget anbefalelsesværdigt og vi håber selv at komme tilbage.

Dato for ophold: august 2017
1  Tak, julieheger