Anmeldt d. 16. oktober 2016 fra mobile enheder

I forbindelse med et besøg på Falsled Kro overnattede vi i Inge-Maries B&B og jeg er imponeret.
Beliggenheden, servicen og ikke mindst vores store værelse var en fornøjelse. Alt er fantastisk. Den medfølgende morgenmad og samtalerne man kan have rundt om morgenbordet, hvis man lyster er fantastisk.
Her vil vi helt klart komme tilbage. Hellere før end siden.

Dato for ophold: oktober 2016
1  Tak, DitteP6
Anmeldt d. 10. august 2016 fra mobile enheder

Havde en overnatning på dette dejlige bed & breakfast med en super skøn beliggenhed. Havde cykler med og fik set Faaborg og omegn, kan virkelig anbefales.
Fik en dejlig morgenmad med hjemmelavet drikkeyoghurt og æg og bacon, samt frisk frugt og brød og pålæg.

Dato for ophold: august 2016
2  Tak, Majken B
Anmeldt d. 21. juli 2016

Var som par i Den sorte Cottage den 20.7.2016. Gennemført lækkert, fantastisk udsigt, skøn værtinde, med humor og sans for detaljen. Mens vi var der kom Ove, selvudnævnt malermester og havemand , og slog en lille sludder af, rigtig hyggeligt. Udsigten og stilheden er fantastisk. Dejlig morgenmad der mættede resten af dagen. Kort sagt: skynd jer at prøve det!

Mvh. Holmberg, Horsens

Værelsestip: Begge værelser har fin udsigt, vi boede på nr. 3, fantastisk at sidde der om aftenen og hygge med fuglefløjt og udsigt til marker og havet.
Dato for ophold: juli 2016
2  Tak, hannah h
Anmeldt d. 13. juli 2016 fra mobile enheder

Et vidunderligt ophold på den sorte cottage. Elegance, smagfuldhed og klasse er de ord, der falder én ind, når man tænker på dette smukke b&b ved Fåborg. Fint stort værelse, vidunderlig udsigt over det fynske øhav, og et særdeles delikat morgenmåltid.

Dato for ophold: juli 2016
2  Tak, dortezangenberg
Anmeldt d. 9. september 2015

Dejligt at værelserne har både køleskab og alt i service - oplagt at medbringe mad og nyde den i pavillonen med udsigt til de smukke omgivelser og Avernakø og Ærø.
Morgenmaden var super lækker lige fra den fantastiske omelet over den friske frugt til de lune boller og ditto kringle plus en rigtig god kaffe.
Og Inge Marie var et berigende bekendtskab - opmærksom og med en dejlig humor.
Tak for en helt igennem uforglemmelig oplevelse. :-)

Dato for ophold: september 2015
  • Rejsetype: Rejste med venner