Anmeldt d. 13. juli 2016 fra mobile enheder

Et vidunderligt ophold på den sorte cottage. Elegance, smagfuldhed og klasse er de ord, der falder én ind, når man tænker på dette smukke b&b ved Fåborg. Fint stort værelse, vidunderlig udsigt over det fynske øhav, og et særdeles delikat morgenmåltid.

Dato for ophold: juli 2016
2  Tak, dortezangenberg
Anmeldt d. 9. september 2015

Dejligt at værelserne har både køleskab og alt i service - oplagt at medbringe mad og nyde den i pavillonen med udsigt til de smukke omgivelser og Avernakø og Ærø.
Morgenmaden var super lækker lige fra den fantastiske omelet over den friske frugt til de lune boller og ditto kringle plus en rigtig god kaffe.
Og Inge Marie var et berigende bekendtskab - opmærksom og med en dejlig humor.
Tak for en helt igennem uforglemmelig oplevelse. :-)

Dato for ophold: september 2015
  • Rejsetype: Rejste med venner
4  Tak, henbro
Anmeldt d. 14. juli 2015

Her er fantastisk dejligt. Så et genbesøg er derfor en selvfølge. I år tog vi to overnatninger og alt levede op til forventningerne. Udsigten og de ualmindelig smukke roser overrasker selvom vi jo kendte begge dele i forvejen. Inger Marie hun er top, spørg eventuelt til hendes nye titel :-))) Book en overnatning eller top - du vil ikke fortryde

Værelsestip: Stol på Inger Marie!
Dato for ophold: juli 2015
3  Tak, dortheh690
Anmeldt d. 20. september 2014

Allerede da vi drejede ind af indkørslen fik vi følelsen af at træde ind i en anden verden. Vi blev modtaget af Inge Marie med en imødekommenhed, så vi med det samme følte os velkomne og samtidig fik rum til at være os selv.
Værelset var romantisk indrettet med et lille køkken, som gjorde det muligt selv at tilberede et let måltid. Vi kan anbefale ost og rødvin som indtages med udsigt ud over det fynske øhav.
Vi vågnede op til en morgenmad, hvor alt var hjemmelavet, lækkert og velsmagende. Den blev indtaget i Inge Maries køkken, alt mens Inge Marie forkælede os med servering og hyggelig snak.
Det er absolut et unik sted, som I skal forkæle jer selv med, når turen går til Sydfyn. GØR DET!!!

Dato for ophold: juli 2014
  • Rejsetype: Rejste med venner
1  Tak, Kirsten H
Anmeldt d. 30. august 2014 fra mobile enheder

Pittoresk luksus-B&B i det fynske øhavs smørhul. Behageligt værtsskab, skønne omgivelser, elegant indretning, komfortable senge med gåsedunsdyner og meget delikat morgenmad, der indtages i privaten - der mangler bestemt ikke noget i Den Sorte Cottage. Vi kommer gerne igen!

Dato for ophold: august 2014
2  Tak, NKMPV