Dorthe H
Hellerup, Danmark

Fantastisk at genbesøge

Anmeldelse af Den Sorte Cottage
5,0 ud af 5 boblerAnmeldt 14. jul. 2015
Her er fantastisk dejligt. Så et genbesøg er derfor en selvfølge. I år tog vi to overnatninger og alt levede op til forventningerne. Udsigten og de ualmindelig smukke roser overrasker selvom vi jo kendte begge dele i forvejen. Inger Marie hun er top, spørg eventuelt til hendes nye titel :-))) Book en overnatning eller top - du vil ikke fortryde
Dato for ophold: juli 2015
Værelsestip: Stol på Inger Marie!
5,0 ud af 5 boblerVærelser
4,0 ud af 5 boblerRenlighed
5,0 ud af 5 boblerService
Problemer med denne anmeldelse?
2.5 km fra Den Sorte Cottage
    • eDreams
    17.6 km fra Den Sorte Cottage
    Vis flere hoteller i Faaborg
    Anmeldt d. 20. september 2014

Allerede da vi drejede ind af indkørslen fik vi følelsen af at træde ind i en anden verden. Vi blev modtaget af Inge Marie med en imødekommenhed, så vi med det samme følte os velkomne og samtidig fik rum til at være os selv.
    Værelset var romantisk indrettet med et lille køkken, som gjorde det muligt selv at tilberede et let måltid. Vi kan anbefale ost og rødvin som indtages med udsigt ud over det fynske øhav.
    Vi vågnede op til en morgenmad, hvor alt var hjemmelavet, lækkert og velsmagende. Den blev indtaget i Inge Maries køkken, alt mens Inge Marie forkælede os med servering og hyggelig snak.
    Det er absolut et unik sted, som I skal forkæle jer selv med, når turen går til Sydfyn. GØR DET!!!

Dato for ophold: juli 2014
    • Rejsetype: Rejste med venner
    1  Tak, Kirsten H
    Anmeldt d. 30. august 2014 fra mobile enheder

Pittoresk luksus-B&B i det fynske øhavs smørhul. Behageligt værtsskab, skønne omgivelser, elegant indretning, komfortable senge med gåsedunsdyner og meget delikat morgenmad, der indtages i privaten - der mangler bestemt ikke noget i Den Sorte Cottage. Vi kommer gerne igen!

Dato for ophold: august 2014
    2  Tak, NKMPV
    Anmeldt d. 17. august 2014

Her bliver man mødt på en helt særlig både personlig og professionel måde. Her er kælet for hver eneste detalje. Oplev et sted, hvor der er tænkt på alt. Overnat på et exceptionelt sted. Gerne i juni, her kan du nyde et fantastisk blomsterflor. Vi kan ikke forestille sig et bedre sted at overnatte og bare VÆRE. Gittemor og Dorthe

Værelsestip: Tal med værten! Hun finder, hvad der er bedst for dig.
    Dato for ophold: juni 2014
    1  Tak, dortheh690
    Anmeldt d. 18. maj 2014

Vi vil give vores fulde anbefaling til andre som ønsker en overnatning med forkælelse og fantaktisk natur. Mange gange bliver man skuffet når man kommer til stedet, men her er det så fantastisk som billederne viser. Udsigt til vandet og marker og får der går og græsser. Om morgenen kommer man over i privaten og der er bare alt hvad man kan forlange til et morgenmåltid. Vi vil helt sikkert komme igen. Tusind tak for den gode service De kærligste hilsner fra familie Nielsen (Jelling)

Dato for ophold: maj 2014
    Tak, Flemming N
    Anmeldt d. 16. oktober 2013

Gruset knaser under dækkene på vejen ned ad indkørslen til Den sorte Cottage. Her står vores gæstfri værtinde, Inge Marie, klar til at modtage os ude foran sit dejlige hjem. Vi mister pusten over udsigten, da vi stiger ud af bilen - marker med får, blomstrende træer, rosenbuske, lilla lavendler i fuldt flor og for enden af markerne - vandet.
    Vores værelse er familierummet, vi er på tur med vores datter. Det er præcist lige så hyggeligt og dejligt som resten af stedet - holdt i pasteller og engelsk stil. Der er to værelser på Den sorte Cottage, begge ligger i det sortmalede anneks, og har begge eget bad og skøn terrasse foran, hvor vi ofte sidder og nyder udsigten og den fantastiske ro, der er på stedet.
    Inge Marie forkæler os de to dage, vi er der. Morgenmaden er skøn, og vi får ofte gode anbefalinger til ture, vi kan tage på, eller steder, vi kan spise. Det er takket være hende, at vi får nogle fantastiske oplevelser i Faaborg og omegn.
    Den sorte Cottage giver en helt unik B&B oplevelse, og vi glæder os til at komme igen.
    Johanna, Louise og Michael

Dato for ophold: juli 2013