Anmeldt d. 18. maj 2014

Vi vil give vores fulde anbefaling til andre som ønsker en overnatning med forkælelse og fantaktisk natur. Mange gange bliver man skuffet når man kommer til stedet, men her er det så fantastisk som billederne viser. Udsigt til vandet og marker og får der går og græsser. Om morgenen kommer man over i privaten og der er bare alt hvad man kan forlange til et morgenmåltid. Vi vil helt sikkert komme igen. Tusind tak for den gode service De kærligste hilsner fra familie Nielsen (Jelling)

Dato for ophold: maj 2014
Tak, Flemming N
Anmeldt d. 16. oktober 2013

Gruset knaser under dækkene på vejen ned ad indkørslen til Den sorte Cottage. Her står vores gæstfri værtinde, Inge Marie, klar til at modtage os ude foran sit dejlige hjem. Vi mister pusten over udsigten, da vi stiger ud af bilen - marker med får, blomstrende træer, rosenbuske, lilla lavendler i fuldt flor og for enden af markerne - vandet.
Vores værelse er familierummet, vi er på tur med vores datter. Det er præcist lige så hyggeligt og dejligt som resten af stedet - holdt i pasteller og engelsk stil. Der er to værelser på Den sorte Cottage, begge ligger i det sortmalede anneks, og har begge eget bad og skøn terrasse foran, hvor vi ofte sidder og nyder udsigten og den fantastiske ro, der er på stedet.
Inge Marie forkæler os de to dage, vi er der. Morgenmaden er skøn, og vi får ofte gode anbefalinger til ture, vi kan tage på, eller steder, vi kan spise. Det er takket være hende, at vi får nogle fantastiske oplevelser i Faaborg og omegn.
Den sorte Cottage giver en helt unik B&B oplevelse, og vi glæder os til at komme igen.
Johanna, Louise og Michael

1  Tak, Viborg88
Anmeldt d. 9. august 2013

Den Sorte Cottage er en sand perle, med den skøneste beliggenhed man kan forestille sig.

Vi valgte stedet ved en tilfældighed, fordi vi fik et akut behov for en ekstra overnatning. Heldigvis var der et ledigt værelse på Den Sorte Cottage. Prisen afskrækkede lige i starten, fordi besøget ikke var planlagt, men efter en fremvisning af værelset var vi overbevist og valgte at blive.

Prisen inkluderede alt, sengelinned, håndklæder, eget bad og så Inge Marie´s fremragende og lækre morgenmad med friskplukkede hindbær, æg og bacon, lækker drikke youghurt, godt brød osv osv. der blev serveret i det skønneste hus med en pragtfuld udsigt. Så vi fik valuta for hver en krone. Endda en lille overraskelse fik vi p.g.a. godt vejr ...

Værelserne er meget hyggelige og rummelige, klart at foretrække fremfor ethvert hotel værelse. Et yderligere plus er at der praktisk taget ingen mikrobølge stråling (EMR) er på værelserne fra trådløst udstyr, mobilmaster etc. Ej heller lavfrekvent elektromagnetisk stråling (EMF), så man sover simpelthen så fantastisk godt her... Sluk din mobil og nyd opholdet, man kan virkelig koble af her.

Kommer absolut igen, hvis en lejlighed byder sig ...

Værelsestip: Both Rooms have very lov EMR levels. Draw the beds 50 cm. away from the wall, then will the LF EMF levels be below 1 nano Tesla. Absolutely perfect, even for EHS people. You can get the breakfast served in the room if you prefer that. The main house has WiFi.
5  Tak, Henrik S
Anmeldt d. 24. juli 2013

Den Sorte Cottage tilbyder en oplevelse, som det er værd at rejse efter. Besøget levede fuldstændig op til vores forventninger. En fin og æstetisk oplevelse. Vi kommer gerne tilbage. De bedste hilsner Helle Schierbeck

Tak, Helle S
Anmeldt d. 19. juni 2013

Endnu engang havde jeg fornøjelsen af jeres meget store gæstfrihed , og et meget lækkert måltid, som altid. Det er virkelig en fornøjelse at besøge jer , lækker mad , evt. overnatning i jeres meget luxusiøse omgivelser. Der er rent og pænt over ALT , så kunne jeg give 5. stjerner FIK i dem.
PS: Hvor er det dejligt at der er græssende får , medens man nyder morgenkaffen og kan skue ud over fjorden , medens solen er opadgående.
Endnu engang TAK for jeres STORE gæstfrihed.
Hvad maden angår: JEG - burde nok sidestille jer med de dyreste restauranter i København , for den mad der bliver serveret og med med et smil på læben. Den overgår ALT - Jeg har endnu ikke til dato mødt mere imødekommende mennesker, lækre værrelser , lækker mad , skønne omgivelser tæt ved Fåborg. Mini byen er absolut et besøg værd , der kan man opleve det "gamle Faaborg" med de små miniaturehuse.

Tak for endnu en dejlig kullinarisk oplevelse , og ikke mindst jeres smukke natur omkring "Den Sorte Cottage".
Mange søde hilsner til jer begge og TAK.
Sten Sjøgren.

Dato for ophold: juni 2013