Henrik S
Aalborg, Danmark

Måske Danmarks bedste B & B

Anmeldelse af Den Sorte Cottage
5,0 ud af 5 boblerAnmeldt 9. aug. 2013
Den Sorte Cottage er en sand perle, med den skøneste beliggenhed man kan forestille sig.

Vi valgte stedet ved en tilfældighed, fordi vi fik et akut behov for en ekstra overnatning. Heldigvis var der et ledigt værelse på Den Sorte Cottage. Prisen afskrækkede lige i starten, fordi besøget ikke var planlagt, men efter en fremvisning af værelset var vi overbevist og valgte at blive.

Prisen inkluderede alt, sengelinned, håndklæder, eget bad og så Inge Marie´s fremragende og lækre morgenmad med friskplukkede hindbær, æg og bacon, lækker drikke youghurt, godt brød osv osv. der blev serveret i det skønneste hus med en pragtfuld udsigt. Så vi fik valuta for hver en krone. Endda en lille overraskelse fik vi p.g.a. godt vejr ...

Værelserne er meget hyggelige og rummelige, klart at foretrække fremfor ethvert hotel værelse. Et yderligere plus er at der praktisk taget ingen mikrobølge stråling (EMR) er på værelserne fra trådløst udstyr, mobilmaster etc. Ej heller lavfrekvent elektromagnetisk stråling (EMF), så man sover simpelthen så fantastisk godt her... Sluk din mobil og nyd opholdet, man kan virkelig koble af her.

Kommer absolut igen, hvis en lejlighed byder sig ...
Dato for ophold: juli 2013
Værelsestip: Both Rooms have very lov EMR levels. Draw the beds 50 cm. away from the wall, then will the LF...
5,0 ud af 5 boblerVærdi
5,0 ud af 5 boblerVærelser
5,0 ud af 5 boblerSted
5,0 ud af 5 boblerRenlighed
5,0 ud af 5 boblerService
5,0 ud af 5 boblerSøvnkvalitet
Problemer med denne anmeldelse?
2.5 km fra Den Sorte Cottage
    • Vio.com
    17.6 km fra Den Sorte Cottage
    Vis flere hoteller i Faaborg
    Anmeldt d. 24. juli 2013

Den Sorte Cottage tilbyder en oplevelse, som det er værd at rejse efter. Besøget levede fuldstændig op til vores forventninger. En fin og æstetisk oplevelse. Vi kommer gerne tilbage. De bedste hilsner Helle Schierbeck

Dato for ophold: juli 2013
    Tak, Helle S
    Anmeldt d. 19. juni 2013

Endnu engang havde jeg fornøjelsen af jeres meget store gæstfrihed , og et meget lækkert måltid, som altid. Det er virkelig en fornøjelse at besøge jer , lækker mad , evt. overnatning i jeres meget luxusiøse omgivelser. Der er rent og pænt over ALT , så kunne jeg give 5. stjerner FIK i dem.
    PS: Hvor er det dejligt at der er græssende får , medens man nyder morgenkaffen og kan skue ud over fjorden , medens solen er opadgående.
    Endnu engang TAK for jeres STORE gæstfrihed.
    Hvad maden angår: JEG - burde nok sidestille jer med de dyreste restauranter i København , for den mad der bliver serveret og med med et smil på læben. Den overgår ALT - Jeg har endnu ikke til dato mødt mere imødekommende mennesker, lækre værrelser , lækker mad , skønne omgivelser tæt ved Fåborg. Mini byen er absolut et besøg værd , der kan man opleve det "gamle Faaborg" med de små miniaturehuse.

Tak for endnu en dejlig kullinarisk oplevelse , og ikke mindst jeres smukke natur omkring "Den Sorte Cottage".
    Mange søde hilsner til jer begge og TAK.
    Sten Sjøgren.

Dato for ophold: juni 2013
    • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
    1  Tak, Sten S
    Anmeldt d. 16. juni 2013

Vi blev meget overraskede over et så gennemført hyggeligt B&B logi af høj kvalitet. Værtskabet var af den sjældne karakter, hvor der hygges om gæsten og hvor dialogen er en stor del af oplevelsen. Tusind tak for en helt igennem god oplevelse!

Værelsestip: Ring til værtinden i meget god tid, der er kun 2 værelser til udlejning!
    Dato for ophold: juni 2013
    2  Tak, Panter-Jensen
    Anmeldt d. 21. maj 2013

Sjældent har vi mødt en større gæstfrihed og boet så skønt. Den sorte Cottage ligger i fantastisk skønne og rolige omgivelser. Værelserne er virkelig charmerende og stilfuldt indrettet. Inge Marie er en meget, meget hjertelig og utrolig gæstfri værtinde- og hun laver den skønneste morgenmad :-) Det er helt sikkert ikke sidste gang, vi besøger Inge Marie og Den Sorte Cottage.

Dato for ophold: maj 2013
    1  Tak, Betina j
    Anmeldt d. 18. december 2012

Vi ankom jo hvor der var aller mest glat på fyn,( 12. dec. 2012 ) men nåede frem med blot 15. min. forsinkelse.
    Jeg erindre stadig den skønne middag med lammeryg, med morkel og champignon sauce og bønner og NYE katofler. Og ikke mindst desserten , som virkelig satte prikken over den skønne menu.
    1000. Tak for jeres store gæstfrihed hvor jeg kom ind i "varmen". på denne kolde dag.

Mange venlige hilsner
    En privat chauffør i kender :-)
    Og med ønsket om en glædelig Jul , samt et Godt Nyt år.

Dato for ophold: december 2012
    • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger