Panter-Jensen
København, Danmark

Helt charmerende åndehul ved det sydfynske ø-hav

Anmeldelse af Den Sorte Cottage
5,0 ud af 5 boblerAnmeldt 16. jun. 2013
Vi blev meget overraskede over et så gennemført hyggeligt B&B logi af høj kvalitet. Værtskabet var af den sjældne karakter, hvor der hygges om gæsten og hvor dialogen er en stor del af oplevelsen. Tusind tak for en helt igennem god oplevelse!
Dato for ophold: juni 2013
Værelsestip: Ring til værtinden i meget god tid, der er kun 2 værelser til udlejning!
5,0 ud af 5 boblerVærdi
5,0 ud af 5 boblerVærelser
5,0 ud af 5 boblerSted
5,0 ud af 5 boblerRenlighed
5,0 ud af 5 boblerService
5,0 ud af 5 boblerSøvnkvalitet
Problemer med denne anmeldelse?
2.5 km fra Den Sorte Cottage
    • eDreams
    17.6 km fra Den Sorte Cottage
    Vis flere hoteller i Faaborg
    Anmeldt d. 21. maj 2013

Sjældent har vi mødt en større gæstfrihed og boet så skønt. Den sorte Cottage ligger i fantastisk skønne og rolige omgivelser. Værelserne er virkelig charmerende og stilfuldt indrettet. Inge Marie er en meget, meget hjertelig og utrolig gæstfri værtinde- og hun laver den skønneste morgenmad :-) Det er helt sikkert ikke sidste gang, vi besøger Inge Marie og Den Sorte Cottage.

Dato for ophold: maj 2013
    1  Tak, Betina j
    Anmeldt d. 18. december 2012

Vi ankom jo hvor der var aller mest glat på fyn,( 12. dec. 2012 ) men nåede frem med blot 15. min. forsinkelse.
    Jeg erindre stadig den skønne middag med lammeryg, med morkel og champignon sauce og bønner og NYE katofler. Og ikke mindst desserten , som virkelig satte prikken over den skønne menu.
    1000. Tak for jeres store gæstfrihed hvor jeg kom ind i "varmen". på denne kolde dag.

Mange venlige hilsner
    En privat chauffør i kender :-)
    Og med ønsket om en glædelig Jul , samt et Godt Nyt år.

Dato for ophold: december 2012
    • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
    1  Tak, Sten S
    Anmeldt d. 6. september 2012

En gemt perle i det sydfynske. Charmerende værelser, fantastisk udsigt, herlig morgenmad som indtages i det private og en værtinde som tager hånd om dig ligesom når man er på besøg hos familien (men med det lille ekstra). Det var vores første besøg men bestemt ikke det sidste. Og med nærheden til nogle af Danmarks bedste kulinariske oplevelser, er dette et ophold man skal unde sig selv og de man holder af.

Dato for ophold: september 2012
    4  Tak, dejuwa
    Anmeldt d. 23. juli 2012

Ankom for første, men absolut ikke sidste gang til Den Sorte Cottage. Med en frisk og skøn gæstfrihed modtog Inge Marie os på pakeringspladsen. Vi følte os meget velkomne i hendes dejlige B&B hjem.Inge Marie er en meget gæstfri og spræl levende menneske. Nem at snakke med og en fantastisk morgenmadsværtinde. Rolige og fredfulde omgivelser, med fårene som nærmeste nabo. Skønne duftende roser,hortensia og lavendeler i haven samt 2 fine lysthuse, hvor man gerne må opholde sig med et glas vin eller kaffe.
    Rejste sammen med en veninde, som havde besøgt stedet 3 gange tidligere og omtalt stedet som noget særligt. Det kan jeg fuldt ud tilslutte mig.Absolut anbefalelsesværdigt.
    Med venlig hilsen, Ellen M. Pedersen

Værelsestip: Er man på tur i det skønne sydfynske, kan man ikke finde bedre sted at sove.
    Dato for ophold: juli 2012
    • Rejsetype: Rejste med venner
    3  Tak, nelle1944
    Anmeldt d. 11. juli 2012

Vi har lige været hos Inger Marie. Et ophold hvor gæstfriheden var i højsæde, super værelse og ikke mindst omgivelserne og udsigten. Et hjertevarmt menneske der vil sine medmennesker det absolutte bedste. Vi kan i den grad anbefale et ophold i Den sorte Cottage, hvor det veltillavede morgenmåltid er en oplevelse for sig. Total afslapning og en fryd for sjælen.
    Rolig og stille, og samtidig nær by og opleveler.

Dato for ophold: juli 2012
    2  Tak, Annie R