Anmeldt d. 17. maj 2021 fra mobile enheder

Vi havde to overnatninger her denne gang. Vi har været her en del gange, og nyder det hver gang. Vi køber deres ophold, som giver god value for money med tre retters middag i hotellets gode restaurant, samt kaffe med kage ved ankomsten. Prisniveauet er fornuftigt, og personalet kompetent og venligt. Vores stamsted i Faaborg.

Dato for ophold: maj 2021
2  Tak, KurtBuhl
Anmeldt d. 26. april 2021 fra mobile enheder

Det var en faktisk middag, med en fantastisk atmosfære og god betjening af ejeren Henrik.

Kan varm anbefales - vi fik æggekage og gourmet miďdag

Der er mange gode historie og vil.man prøve noget andet end en standard, så prøv det her

Dato for ophold: april 2021
Tak, thandfl
Anmeldt d. 23. marts 2021

Skulle på forlænget weekend og havde forventet et hyggeligt værelse, men fik et lille kedeligt værelse med udsigt til en byggeplads, og håndværkerne startede kl. 6.30 med høj musik.
Morgenmaden på hverdage var dejlig rigtig bagerbrød, men i weekenden var de bake off
Fåborg by lukker ned 30. september, så der er ikke mange muligheder for at gå ud og spise om aftenen

Dato for ophold: oktober 2020
1  Tak, tec64
Anmeldt d. 24. august 2020 fra mobile enheder

Super fint værelse. Gode senge og fint badeværelse.

Vi have købt morgenmad med og den var super dejlig. Hjemmelavet franskbrød marmelader og brunsviger!

Hotellet ligger så godt så man kan gå direkte ned til havnebadet og tage en morgen dukker.

Skal helt klar tilbage!

Dato for ophold: august 2020
Tak, daniellO5156QA
Anmeldt d. 18. august 2020

Retro, hygge, rigtig dansk hotel stemning og fantastisk omsorgsfuld service alle steder. Mad er gourmet og yderst smagfuld. Prøv det, kan varmt anbefales.
Placering af hotel kan ikke være mere centralt og alt er rent, pænt og stemningsfuldt

Værelsestip: Bestil et af deres pakkeløsninger
Dato for ophold: august 2020
2  Tak, 601benny