Hotels.com
Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt d. 26. april 2021 fra mobile enheder

Det var en faktisk middag, med en fantastisk atmosfære og god betjening af ejeren Henrik.

Kan varm anbefales - vi fik æggekage og gourmet miďdag

Der er mange gode historie og vil.man prøve noget andet end en standard, så prøv det her

Dato for ophold: april 2021
Tak, thandfl
Anmeldt d. 23. marts 2021

Skulle på forlænget weekend og havde forventet et hyggeligt værelse, men fik et lille kedeligt værelse med udsigt til en byggeplads, og håndværkerne startede kl. 6.30 med høj musik.
Morgenmaden på hverdage var dejlig rigtig bagerbrød, men i weekenden var de bake off
Fåborg by lukker ned 30. september, så der er ikke mange muligheder for at gå ud og spise om aftenen

Dato for ophold: oktober 2020
1  Tak, tec64
Anmeldt d. 24. august 2020 fra mobile enheder

Super fint værelse. Gode senge og fint badeværelse.

Vi have købt morgenmad med og den var super dejlig. Hjemmelavet franskbrød marmelader og brunsviger!

Hotellet ligger så godt så man kan gå direkte ned til havnebadet og tage en morgen dukker.

Skal helt klar tilbage!

Dato for ophold: august 2020
Tak, daniellO5156QA
Anmeldt d. 18. august 2020

Retro, hygge, rigtig dansk hotel stemning og fantastisk omsorgsfuld service alle steder. Mad er gourmet og yderst smagfuld. Prøv det, kan varmt anbefales.
Placering af hotel kan ikke være mere centralt og alt er rent, pænt og stemningsfuldt

Værelsestip: Bestil et af deres pakkeløsninger
Dato for ophold: august 2020
2  Tak, 601benny
Anmeldt d. 25. juni 2020 fra mobile enheder

Vi fik hotellets bedste værelse med udsigt over det Sydfynske Øhav. Rent, stort og veludstyret. Desværre skulle vi have alle vinduer åbne for at kunne sove for varmen. Og der er en byggeplads lige ved siden af, hvor de begyndte at banke kl 6.30. Og trafikstøjen fra vejen lige udenfor vinduet var generende. Men det er selvfølgelig svært med så central en beliggenhed at undgå støj. Men et dejlig sted at overnatte, og vi kommer helt sikkert igen. I forbindelse med vores vandreophold blev vi lidt overraskelse. Ved udtjekning bad vi om “oplæg til Vandreture i området”, som er det første som står på hotellets hjemmeside om vandreophold. Det kendte kvinden, som tjekkede os ud ikke noget til. Vi løste det, men det havde været fint om hotellet selv havde læst deres hjemmeside. Det ændrer ikke på at hotellet klart kan anbefales.

Dato for ophold: juni 2020
2  Tak, KurtBuhl