Anmeldt d. 18. august 2020

Retro, hygge, rigtig dansk hotel stemning og fantastisk omsorgsfuld service alle steder. Mad er gourmet og yderst smagfuld. Prøv det, kan varmt anbefales.
Placering af hotel kan ikke være mere centralt og alt er rent, pænt og stemningsfuldt

Værelsestip: Bestil et af deres pakkeløsninger
Dato for ophold: august 2020
2  Tak, 601benny
Anmeldt d. 25. juni 2020 fra mobile enheder

Vi fik hotellets bedste værelse med udsigt over det Sydfynske Øhav. Rent, stort og veludstyret. Desværre skulle vi have alle vinduer åbne for at kunne sove for varmen. Og der er en byggeplads lige ved siden af, hvor de begyndte at banke kl 6.30. Og trafikstøjen fra vejen lige udenfor vinduet var generende. Men det er selvfølgelig svært med så central en beliggenhed at undgå støj. Men et dejlig sted at overnatte, og vi kommer helt sikkert igen. I forbindelse med vores vandreophold blev vi lidt overraskelse. Ved udtjekning bad vi om “oplæg til Vandreture i området”, som er det første som står på hotellets hjemmeside om vandreophold. Det kendte kvinden, som tjekkede os ud ikke noget til. Vi løste det, men det havde været fint om hotellet selv havde læst deres hjemmeside. Det ændrer ikke på at hotellet klart kan anbefales.

Dato for ophold: juni 2020
2  Tak, KurtBuhl
Anmeldt d. 11. januar 2020 fra mobile enheder

Vi har før været på Hotel Færgegården, og fået super god betjening, så vi tænkte.. er det ikke andre i Fåborg det kan gøre det lige så godt en lørdag aften.

Det var det ikke.. vi gik lige rundt i byen for at finde nogle alternativer, men kom tilbage for din bare rigtig god mad og rigtig god betjening, med masser af historie og kærlighed for stedet.

Tak for mad.

Dato for ophold: januar 2020
1  Tak, Jan-B-Coyle
Anmeldt d. 28. august 2019

Man føler sig velkommen fra første øjeblik. Tydeligt at mærke ejerne har hjertet med i alt hvad de gør. Dejlige værelser, gode senge, virkeligt pænt og rent alle steder. Vi spiste i restauranten og fik skøn mad og gode øl. Et sted de ved meget om øl. Vi kommer klart tilbage igen!

Dato for ophold: august 2019
1  Tak, 377tanjar
Anmeldt d. 4. august 2019 fra mobile enheder

Vi har lige været på weekendophold, og der var fuld service. Super god mad - utrolig serviceminded personale. Vi har følt os velkomne fra start til slut. Vi anbefaler helt klart hotellet til andre, som ønsker at komme væk hjemmefra, og nyde et par dage i skønne omgivelser. Byen har en masse at byde på, og rigtig skøn natur.

Dato for ophold: august 2019
Tak, cfj1903