Hotels.com
FindHotel
Agoda.com
Etrip
Priserne leveres af vores partnere for ét værelse med variable opholdsregler som oplyst af ejendommen og afspejler værelsespriserne pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Anmeldt d. 29. december 2021

Slottet ligger i smukke omgivelser, og vi fik et værelse i tårnet. Gulvvarmen i badeværelset var reguleret så højt, at man næsten ikke kunne stå på gulvet med bare fødder. Vi kunne ikke regulere det nogen steder.
Vi var på juleophold med gløgg og æbleskiver, julemiddag, overnatning og morgenmads buffet.
Gløggen var lunken og æbleskiverne var kolde, hårde og meget tørre, nærmest uspiselig.
Julemiddagen startede med en lille fiskeforret, den var ok.
Ret hurtigt efter den var spist, fik vi en varm tallerken til hovedretten. Efter mindst 1/2 time fik vi serveret brune og hvide kartofler. Tallerkenen var på det tidspunkt blevet kold. Efter ti minutter fik vi serveret en kande med sovs og en skål rødkål. Efter yderligere 10 minutter fik vi en tallerken med 2 andelår, nogle meget små stykker andebryst, 4 stykker flæskesteg og nogle friturestegte flæskesvær. På det tidspunkt var både kartofler, rødkål og sovs blevet koldt, og kødet vi fik var heller ikke varmt. Det var et meget skuffende måltid. Senere fik vi serveret risalamande, og den var heller ikke meget værd. Risene var hårde, og der var ikke mange mandler i. Jeg havde forventet en noget bedre oplevelse, det var jo ikke et billigt ophold.
Morgenmads buffeten var derimod helt fin med lækkert brød, varm æg med bacon, ost pålæg m.m.
Personalet var ikke særligt imødekommende fx. var der ingen, der ønskede glædelig jul.

Dato for ophold: december 2021
1  Tak, AllanBJ
Anmeldt d. 10. oktober 2021

Vi havde lejet et af de tre palæer i parken med nogle venner og have en fantastisk weekend. Det var smukke og stemningsfulde værelserne med tilhørende badeværelser, samt et udmærket fælles rum,,, altsammen pænt og rent!

Vi spiste en 5 retters menu på slottet, som smagte virkelig godt og de italienske vine var også i top. Spændende at kunne gå rundt i de forskellige sale og opleve et stykke historie , gå op i tårnet for at få den flotteste udsigt...

Alt i alt en skøn weekend ..... det kan varmt anbefales

Dato for ophold: oktober 2021
Tak, lones494
Anmeldt d. 21. september 2021 fra mobile enheder

Havde den skønneste uge på Hvedholm Slot i så smukke omgivelser både inde som ude og sikke en service helt i top.Lækkert mad og forplejning. Vender tilbage igen , for der er så skønt og afstressende. Hvedholm Slot kan noget og skal
opleves

Dato for ophold: september 2021
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Daydream43220526174
Anmeldt d. 13. september 2021

vi ankom ca 14,15 viste godt man først kunne tjekke ind fra kl 15 men tænkte vi evt. kunne få kaffe, vi går ind og når blot at sige vi har reserveret, vi når ikke at sige navn eller andet, før damen siger "i kan først komme ind kl 15" og er næsten på vej væk, inden vi når at sige noget, vi spørg kan vi gå en tur i parken , ja det kan i da godt og væk var hun. Senere tjekkede vi ind, men får intet information trods det vi har købt en færdig pakke , vi går ind med vores ting og tilbage for at høre efter lidt kaffe/kage da der i vores bestilling stod dette fik man ved ankomst, men samme dame siger det har vi ikke, hvad mener du siger jeg ? det sælger vi slet ikke så man kan få det ved ankomst, men det har vi bestilt og fået papir på, hun bliver ret sur og og efter lidt diskussion siger jeg vil gerne have den kaffe, JA men det skal da så ikke skilles os ad siger hun og råber surt til køkkenet 2 kaffe/kage. nå men på med ja hatten, så vi spørger om vi kan aftale tid til middagen, det kan vi ikke de har bestemt 18,15 og intet andet var muligt. Da vi kommer til middagen får vi en seddel stukket i hånden det er jeres menu, men der stod kun 5 retter og vi skulle have 7, nu kom opholdets eneste positiv indhold så en sød ung mand som forklare hvad de to retter som ikke var skrevet på bestod af. et lille minus her var at vi hjemmefra have set på menuen på deres hjemmeside og tænkte det var så lækkert , men det var så bare ikke den menu vi fik men noget andet, det gik men bare ikke ok at skrive en menu for så at servere en anden. som sagt var han sød og positiv hele aftenen det reddet vores ophold en stor del. næste dag ved tjek ud har de så alligevel valgt at tage penge for kaffe/kage ,manden siger at det står der i har fået og jeg forklare endnu en gang at det var med i vores ophold, har du bevis siger han ellers kan jeg fjerne det men så kommer der nok en regning tilsendt og i bliver kaldt i fogderetten, ja det sagde han faktisk, han fik så vores seddel hvor det stod og han træk det fra. vi have et gavekort som også skulle trækkes fra og det gjorde han men så fik vi kun kvittering på det vi rent faktisk betalte , efter høflig forespørgsel fra mig skrev han dog på faktura at den var betalt , som jeg sagde til ham du truer med fogedretten for 150,- kr så vi jeg da gerne have kvittering på at de 1000 kr på gavekortet er modtaget. det skal lige oplyses at tjeneren kun var lejet ind for den aften, og slet ikke ansat, ikke mærkeligt men den tone og service de har. Værelset var dog stort og fint. men kommer aldrig igen med den service.

1  Tak, Charlotte L
Anmeldt d. 12. september 2021 fra mobile enheder

Virkelig smukt og velholdt slot. Vi var to veninder som var ptincesser for en aften. Smukke værelser! Slottet var åbent, og vi var velkomne til at gå opdagelse i spejlsalen, riddersalen, tårnet og parken. Virkelig hyggeligt sted men venlig betjening

Tak, Karin Nordström D