Vi var til bryllup på slottet og alt var bare ok, super betjening god mad og vin, værelset var fint med udsigt over parken, morgenmaden var super og der kom hele tiden lunt brød ind. Vi spiste i riddersalen, og fik kaffe i de tilstødende flotte lokaler.

Tak, clausp808

Flinke tjenere i restauranten som desværre slet slet ikke kunne følge med. Det tog simpelthen så lang tid at få serveret noget mad, der mildest talt var middelmådigt.
45 minutter tog det at servere en mellemret hvor alle elementerne kunne være/var forberedt på forhånd. Desværre meget skuffende besøg i restauranten.

Morgenkaffen var noget af det værste jeg har prøvet.

Værelset var ok, meget lille. Trænger til at blive shinet op, det hele var bare lidt slidt..

Tak, rrM3033MT

Efter at have læst anmeldelser her, overvejede vi at aflyse vores besøg, men gav Hvedholm en chance.
Heldigvis - for vi har haft et skønt ophold. Smukke omgivelser, hyggeligt værelse og rigtig dejlig mad og vin. Venligt og imødekommende personale. Vi kommer gerne igen.

Tak, 492elinb
Anmeldt d. 13. august 2021

Vi kom forventningsfulde til Hvedholm Slot som var sidste stop på vores rundrejse i Danmark.
Blev modtaget fint, gik en lille rundtur ved Slottet, henvendte os til tjeneren for at bestille bord i restauranten. Fik at vide, at hvis vi ikke havde ophold med mad, måtte vi køre til Faaborg. Der var alt optaget. Det var der så også dagen efter, så det slotsophold vi havde glædet os til, blev en kæmpe skuffelse. Nævnte det ved check ud, spurgte om man blev nedprioriteret, når man bestilte gennem f. eks. Hotels.com, svaret var ar det gjorde man. Hvorfor er man så tilmeldt det. Hvorfor skriver man ikke at man nedprioriteres, hvis man ikke booker direkte med hotellet.
Morgenmaden var god, bortset fra at det var dårlig kaffe, men det er vist et generelt problem er min oplevelse.
1 stjerne til Hvedholm hotel

Tak, Hoar-59
Anmeldt d. 5. august 2021 fra mobile enheder

Vi har boet 6 voksne i 3 dobbeltværelser. Værelserne var ikke specielt rene da vi ankom og det ene var ekstremt lille og der blev ikke gjort rent dagligt. Sæbe dispenseren i brusenichen var tom på alle værelser og brusehovedet har ikke været kalket af i årevis.
Vi spiste på Hvedholm Slots restaurant den første aften. Det startede med at tjeneren fortalte os om alt det der ikke kunne lade sig gøre indenfor rammerne af deres menuer. Maden var som sådan tilnærmelsesvis i orden og helt igennem uinspirerende og uden oplevelser. Serveringen var ukvalificeret hvilket blandt andet kom til udtryk da tjeneren byttede rundt på den sidste mellemret og desserten.
Alt i alt i trist oplevelse på et sted ser kunne være helt fantastisk hvis blot der var nogen der faktisk havde interesse for det.

Tak, Inspire36196564728