Hotels.com
Travelocity
eDreams
Orbitz.com
CheapTickets
Priserne leveres af vores partnere for ét værelse med variable opholdsregler som oplyst af ejendommen og afspejler værelsespriserne pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Anmeldt d. 3. oktober 2020

Vi ankommer til slottet hvor vi har bestilt bord til aftensmad hjemmefra og 1 overnatning. Da vi ankommer til slottet skulle vi have nogle papirer klar det har vi desværre glemt, tonen fra personalet er uhøflig og streng. Vi for styr på papiret og spørg til vores aftensmad hvor vi for svaret at der ikke er plads? Vi havdet jo bestilt hjemmefra, igen en uhøflig tone fra personalet som ikke prøver at hjælpe dog siger de bare at sådan er det. Vi bliver henvist til en restrurant i faaborg som vi køre til for at finde ud af den er lukket.
Vi er sultne og vil have noget god mad nu men det eneste vi kan finde er mash i Odense så vi køre 45min for at komme der til.
Næste morgen skal vi have morgenmad, vi starter med at stå og vente noget tid før der kommer betjening, efter 5min kommer der en der næsten ikke kan dansk og siger vi bare kan sætte os. Vi sætter os og for så at vide at vi ikke må side der hvor vi sætter os. Vi fi der en ny plads.

Morgenmaden er af dårlig kvalitet ikke det store at vælge i mellem.

Værelset er i orden og pænt.

Slottet er flot og smuk natur.

Vi vil ikke anbefale stedet igen og kommer der desværre ikke mere grundet den ringe service.

WiFi er elendigt og kan ikke forbinde.
Ingen tv.

Dato for ophold: oktober 2020
1  Tak, 950larsa
Anmeldt d. 2. oktober 2020

Vi var 5 par på en uges ophold med halv pension. Vi havde fået et af Palæerne for os selv, som var fin.
Skraldespanden foran huset var fyldt da vi ankom mandag og blev først tømt på opfordring om onsdagen.
Maden var ok. uden at være prangende men det samme på menuen hver anden dag, er ikke ok.
Læste om klagerne vedrørende morgenmaden, det er godt nok ikke 4 stjerne niveau men acceptabel især i Corona tiden. Når man nu sender folk op i tårnet som giver en fantastisk udsyn over den del af Fyn, så fjern venligst de døde flagermus på gulvet i tårnet! Stedet er hyggelig, flotte Spise rum og betydelig potentiale til at højne niveauet med forholdsvis enkle midler. Vi havde det hyggelig og sjov men 4 stjerner er lidt for meget på Slottet.

1  Tak, Willibald F
Anmeldt d. 20. september 2020

Slidt, og mange mangler. TV'et virkede ikke (hvilket vist havde stået på længe), ingen internet på værelserne, ingen toiletpapir og sæbe på badeværelset, klam lugt i skabe. Morgenmaden var virkelig ringe - kedeligt brød, tynd kaffe og billligt pålæg. Ingen opfølgning på forespørgsler.

1  Tak, Guide16130769202
Anmeldt d. 14. september 2020

havde købt en sweet deal og fik et stort værelse, men vinduet kunne ikke lukke ordenligt, og der var sorte pletter i kanten af bruseniche (svamp?). Fjernsynet virkede ikke, hvilket vi blev gjort opmærksom på via en seddel på tv. Vi kan dog se på tidligere anmeldelser, at dette har været et problem i rigtig lang tid, så man har åbenbart ikke gjort noget for at løse problemet ! (måske har man bare ikke ville betale det det koster at have en tv-tjeneste?) Middagen en 5-retters menu var ganske god og veltillavet, dog ikke gourmet. Slottet virkede ikke ordentlig vedligeholdt, hverken ude eller inde.

Tak, Torben S
Anmeldt d. 13. september 2020 fra mobile enheder

Det startede med at bookingen blev væk. Ok, vi fik et værelse. Den lovede himmelseng var en gammel rørstelseng med en ekstrem slidt og sammenfalden madras. Badeforhænget var muggent. Alt er slidt og gammel. Meget spartansk morgenbuffet på vandrehjemsniveau.
Alt i alt: Ophold kan ikke anbefales.

2  Tak, Jochen M