Anmeldt d. 20. september 2020

Slidt, og mange mangler. TV'et virkede ikke (hvilket vist havde stået på længe), ingen internet på værelserne, ingen toiletpapir og sæbe på badeværelset, klam lugt i skabe. Morgenmaden var virkelig ringe - kedeligt brød, tynd kaffe og billligt pålæg. Ingen opfølgning på forespørgsler.

Tak, Guide16130769202
Anmeldt d. 14. september 2020

havde købt en sweet deal og fik et stort værelse, men vinduet kunne ikke lukke ordenligt, og der var sorte pletter i kanten af bruseniche (svamp?). Fjernsynet virkede ikke, hvilket vi blev gjort opmærksom på via en seddel på tv. Vi kan dog se på tidligere anmeldelser, at dette har været et problem i rigtig lang tid, så man har åbenbart ikke gjort noget for at løse problemet ! (måske har man bare ikke ville betale det det koster at have en tv-tjeneste?) Middagen en 5-retters menu var ganske god og veltillavet, dog ikke gourmet. Slottet virkede ikke ordentlig vedligeholdt, hverken ude eller inde.

Tak, Torben S
Anmeldt d. 13. september 2020 fra mobile enheder

Det startede med at bookingen blev væk. Ok, vi fik et værelse. Den lovede himmelseng var en gammel rørstelseng med en ekstrem slidt og sammenfalden madras. Badeforhænget var muggent. Alt er slidt og gammel. Meget spartansk morgenbuffet på vandrehjemsniveau.
Alt i alt: Ophold kan ikke anbefales.

Tak, Jochen M
Anmeldt d. 30. august 2020 fra mobile enheder

Vi ankommer til et meget slidt ydre, ingen venlighed i receptionen ved indtjekning - hvor vi bl.a. spørger til om vi kan få lidt og drikke inden vi går på værelset. Som anvist går vi i restauranten og bliver mødt af en tjener der spørger - hvad vil I? Sådan bliver det desværre ved under opholdet. Ingen gejst, smil eller venlighed fra personalet - vi føler virkelig, at vi kun er til besvær. Vi får en kedelig 5-retters menu. Eneste gang tjeneren spørger til om maden er ok er hvor intet kan gå galt nemlig ved 3 stk. ost præsenteret med “marmelade” serveret på en rødspætte tallerken...
Vi kunne høre på andre gæster i restauranten, at de heller ikke var tilfredse. Flere fik ombyttet deres mad... Vores dessert var uspiselig da ananassen smagte af kød. Tjenerens eneste svar - det kan jeg ikke lugte, men den kan være at den er stegt på en grillpande hvor der sidst har været kød...det kan jeg ikke gøre noget ved! Meget lang tid imellem retterne - 5 retter blev serveret over 4 1/2 time.
Værelset - der manglede lys i gang samt flere lamper og fjernsyn virkede ikke. Der blev boret med en kraftig boremaskine så det hele brummede fra 17:30-18:30. Slidt badeværelse - alt virkede meget spartansk. Vi kan blive ved med at nævne noget der ikke var i orden eller eksisterende - specielt med ekstra betaling på 600,- (stedet skulle være ekstra godt) udover de 1500,- dvs. 2100,- plus drikkevarer for et forfærdeligt ophold.
Havde vi da bare læst anmeldelser her havde vi ikke booket. Vi kommer ALDRIG igen!!

Dato for ophold: august 2020
Tak, rasmussengitte
Anmeldt d. 30. august 2020 fra mobile enheder

Brugte en deal på dette sted på en fredag hvilket medførte merudgifter for 600 kr i forhold til normalpris
Flotte rum og slottet er charmerende at se på
Maden i restauranten var ganske god og var en fem retters menu.
Intet tv signal på værelserne og det havde der ikke været i lang tid, gammel krøllet seddel var hængt op på værelset med en beklagelse
Wifi er ikke eksisterende, der er kun ordentligt signal når man går udendørs......
Nok ikke et sted vi vil vende tilbage til

Dato for ophold: august 2020
Tak, Ken M