Åben i dag: 10.00 - 17.00

Anmeldt d. 16. juli 2021
Pernille M
Galten, Danmark
Snorkeltur med Øhavsmuseet

Snorkeltur ud over en stenalder boplads, virkeligt spændende og Poul Baltzer Heide som var vores... læs mere

Anmeldt d. 3. august 2020
Jesper P

Anmeldt d. 16. juli 2021

Et fint lille museum, som virkelig leger med formidlingen. Her er begrænset med tekst, men i stedet får man et lille apparat, hvor igennem man kan få fortalt små historier. Det er ret spændende og kreativt, men nogle gange kunne man savne lidt kontekst og forhold til fortællingerne.
Museet er utraditionelt og meget interaktivt med brug af alle sanser. Et godt sted for børnefamilier. En spændende oplevelse, men også ret hurtigt overstået.

Dato for oplevelse: juli 2021
Tak, Pernille M
Anmeldt d. 3. august 2020

som var vores guide er en dygtig fortæller / instruktør... det er nogle spændende timer og de stiller alt udstyr til rådighed man skal bruge... Corona afstande og sikkerhedsregler er der meget fokus på, og alt udstyr er vasket og har hængt i 72 timer før det bliver brugt, det eneste minus er at der ikke er toilet faciliteter til rådighed, hvis man har kørt som jeg 3 timer for at komme frem til stedet, og så skal snokle også i 3 timer så kunne det være rart med et sted at kunne lave nummer 1 og 2 uanset om man er mand eller kvinde:-)

Dato for oplevelse: august 2020
Tak, Jesper P