“Must visit i det sydfynske øhav”
Anmeldelse af Avernakø Havnecafe

Avernakø Havnecafe
Anmeldt 8. august 2021 fra mobile enheder

Dejlig dejligt sted med super sød betjening og atmosfære. Virkelig højt niveau på maden - fisken, kulmule kunne ikke tilberedes flottere/bedre.

Tak, 73nilsr

Anmeldt 30. juli 2021

Min familie og jeg var inde og spise frokost på Avernakøs havne café og sikke en oplevelse på alle niveauer. Et virkelig lækkert og simpelt udvalg på menukortet, til utrolige billige priser, hvor alle kan være med. Maden var i verdens klasse og ingen tvivl om kokken vidste hvad hun havde gang i. Det var flot anrettet og smagen var himmelsk. Tjenerne var virkelige søde og gode til at præsenter maden. I den lille idylliske havnehytte kørte Jazzen i baggrunden og vi kunne sagtens have siddet der i flere timer. Helt sikkert et sted man skal besøge på Avernskø, og en oplevelse man ikke glemmer. Tak for oplevelse havne café. Vi ses

Tak, Danni89k
Anmeldt 20. juli 2021 fra mobile enheder

Smilende og meget imødekommende personale. Venlig og hurtig betjening. De gør sig umage med at imødekomme dine behov. Lidt dyr men virkelig god og helt frisk kaffe to go.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, Lajladessi
Anmeldt 13. juli 2021 fra mobile enheder

Et dejligt sted at holde en frokostpause eller få en eftermiddagsdrink. Passer perfekt, hvis man lige er ankommet eller skal afsted med færgen.

Maden var det så som så med. Flere gode smage, men brændt brød til burgeren eller som “aperitif” trækker ned. Det må man simpelt hen ikke servere.

Waflen til kylling var blevet helt blød af for megen Blue-cheese.

Dato for besøg: juni 2021
1  Tak, Lars S
Anmeldt 11. juli 2021 fra mobile enheder

Havnecafeen serverer fremragende mad, og deres kulmule med babymajs, ny opgravede kartofler og salat er ren gourmet.
Betjening og hele atmosfæren er uhøjtidelig og afslappet så skynd jer at tage til Avernakø i løbet af sommeren.

Tak, carstenw435

Rejsende, der kiggede på Avernakø Havnecafe, kiggede også på

Faaborg, Faaborg-MidtFunen Municipality

Har du været i Avernakø Havnecafe? Fortæl om dine oplevelser!