Agoda.com
1.195 kr.
Refusionsberettiget før fre. 1. mar.
Morgenmad inkluderet
Forudbetaling er ikke nødvendig
Ingen bookinggebyrer
Anmeldt d. 2. januar 2023

Faciliteterne var flotte, værelser pæne og nydelige. Måske burde I dog sørge for at jeres brusekabiner holdt bedre vand... det sejlede efter bad. Samt måske burde SPA/Wellness oplevelse være noget billigere... 395,- dkr pr. person pr. dag ... Pebret pris ... taget i betragtning at I plejere at tage 250, dkr pr. person for 5 timer... Først til mølle princip ... 100,- dkr pr. person...
Hvad jeg ikke forstår er at Vi som par ikke var blevet mikset sammen med andre borde... Et er at man ikke ønsker at sidde sammen, men jeg tror de fleste havde ville gøre dette. Maden og vinene var suveræne. Lækkert og smukt anrettet.
I kan sagtens forbedre dette.. .I 2023 bør man ikke kun satse på egoisme.

Værelsestip: Nytårsophold 2022/2023
Dato for ophold: december 2022
Tak, bossoerensen
Anmeldt d. 26. oktober 2022

Rigtig godt hotel, maden var helt suveræn, stort udvalg til morgenmaden. Aftensmaden som også var en del af vores ophold var af meget høj klasse og tjenerne var rigtig gode til at føle sig velkommen.
Eneste lille minus er, at værelset var meget lille, vil besøge stedet igen, men kun hvis muligt at bestille større værelse.

Værelsestip: Overvej at få større værelse, ellers vil jeg bare sige, besøg hotellet
Dato for ophold: oktober 2022
Tak, Carsten P
Anmeldt d. 19. oktober 2022

Positivt: Morgenmaden og selve lobbyområdet.
Negativt: Små halvslidte værelser, uengageret personale i receptionen (falder tilbage på lederen), dårligt udvalg/prisniveau i restauranten til sælgere/håndværkere.
Har boet der over 100 gange de sidste 21 år, og det er gået stærkt tilbage de sidste 2-3 år.

Dato for ophold: oktober 2022
  • Rejsetype: Rejste alene
Tak, Lars Tribler C
Anmeldt d. 26. september 2022 fra mobile enheder

Venlig modtagelse. Vi fik tildelt et lækkert værelse, med to gode stole. Værelset var rent og pænt med to gode senge.
Hotellet er placeret tæt på stranden og tæt på byen.
Et hotel vi helt sikkert vender tilbage til.
Morgenmaden var meget god.

Dato for ophold: september 2022
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, j_rgenc138
Anmeldt d. 25. september 2022 fra mobile enheder

Dårlige små værelser, der er alt andet end ugeneret.
Fin morgenmad.
Personale under middel.
Mad lidt under middel.
Virkelig dyr vin.
Masser af støj fra store selskaber.
Alt andet end romantisk eller gourmet.
Vil til enhver tid vælge noget andet eller bare bliver hjemme.

Værelsestip: Vælge noget andet
Dato for ophold: september 2022