Fastlås den laveste pris fra disse websites
Priceline178 US$
FindHotel181 US$
eDreams178 US$
Agoda.com181 US$
Etrip181 US$
Tripadvisor178 US$
Anmeldt d. 13. marts 2022

Vi har lige haft et spa weekend ophold på Hotel Faaborg Fjord. Selvom værelset var af ældre dato og spa området en anelse lille, så havde vi et dejligt ophold. Hele vejen igennem er vi blevet mødt af et venligt personale, uden trælse ventetider. Vi kunne vælge hvornår vi ønskede middag begge dage, og blev endda tilbudt 1 flaske mousserende vin i spa’en hvis vi tog den tidlige tid om lørdagen. Det gjorde vi ikke, men et virkelig fint tilbud! Det kan godt ses at værelset var af ældre dato og at det mangler lidt hygge, men der er god wifi, en cromecast og rent. Spa’en er et lille område, men med mange små oplevelser. der er saft, vand, danskvand og nødder til fri afbenyttelse og en klokke til bartenderen hvis du har andre ønsker. På værelset lå en fin folder med beskrivelse af spa faciliteterne og 3 forslag til hvordan du bedst bruger området. Det gjorde at vi fik ekstra meget ud af det, men vi anbefaler at du forhører dig i receptionen for at tjekke hvilke tidspunkter der er rushhour. Maden var virkelig god og baren servere nogle lækre cocktails i bløde stole. Vi kunne have ønsket os flere små kort til morgenmaden, så man ved hvilken marmelade der fx er i glassene. Vi kunne også have ønsket flere knager på værelset og en håndklædetørrer, men alt i alt en skøn oplevelse. Så tag bare afsted. Med en god anbefaling herfra, siger vi tak for et godt ophold, vi kommer gerne igen!

Dato for ophold: marts 2022
Tak, LIS-I-Sonderjylland
Anmeldt d. 25. februar 2022

Adgangen til vores værelse var spærret af ombygning, så vi skulle en lang omvej med vores kufferter. Det havde været nemmere at indkvartere os i en fløj tæt på parkeringen.
Morgenmaden var præget af tørt brød og imponerede os desværre ikke.
Aftensmaden prøvede vi kun en gang, på grund af oplevelsens karakter. Vi fik anvist bord, og tjeneren gik igen. Ingen menukort og 25 minutters ventetid, før vi igen fik opmærksomhed fra en tjene. Nu fik vi menukort, og væk var tjenere. Lige der ville vi godt have bestilt noget at drikke.
Maden kom hurtigt efter vi bestilte den, men det var altså 45 minutter efter vi var ankommet til restauranten. Hovedretten var god men desserten var en mousse, som i konsistensen var som en meget frossen is. Efter det opgav vi at prøve den meget smalle menu (3 forretter, 3 hovedretter og 3 desserter).
Det værste var dog, at da vi henvendte os i receptionen, for at få udleveret badekåber, slippers og håndklæder til brug ved spa besøg, fik vi ingen vejledning eller information overhovedet. Det medførte at vi endte i et spa uden de absolut nødvendige armbånd, som vi af gode grunde intet havde hørt om, og endte med at stå udenfor i nul graders varme uden at kunne åbne døren ind til spa området igen. De andre gæster indenfor vinduerne pegede på deres armbånd og døren og gik videre uden at hjælpe Efter at have banket hårdt på ruden en tid, var der en gæst som åbnede døren og lukkede os ind. Det tog den sidste lyst til spa den dag.
Af positive ting var der en udmærket seng og værelset var helt ok, og personalet var meget søde og venlige, uden dog at yde den service vi havde forventet i flere situationer.
Efter moden overvejelse har vi besluttet, at Hotel Faaborg ikke står på destinationslisten i fremtiden.

Tak, Per_O-Dk
Anmeldt d. 17. februar 2022

Helt igennem skønt ophold!
Sødt og imødekommende personale, lækker spa, behagelig massør.
Og som veganer følte jeg mig ikke til besvær, men fik lækker 4 retters begge dage jeg var på hotellet. (De var gjort opmærksom inden ankomst)
Helt absolut et sted der kan rebesøges!

Tak, 998gittej
Anmeldt d. 11. februar 2022 fra mobile enheder

Fantastisk aftens- og morgenmad
Super beliggenhed
Venligt personale, som gav os en dejlig modtagelse
Det var hele tiden muligt at hente frisk kaffe og vand
Dejligt værelse
Alt i alt en dejlig oplevelse
Kan kun anbefales
Restaurant med udsigt
Dejlige udenomsarealer

Tak, steenb300
Anmeldt d. 14. november 2021 fra mobile enheder

Min veninde og jeg har haft en skøn oplevelse på hotel Fåborg Fjord.

Mødt med kompetent og venlig service under hele opholdet, og det er rolige og fredelige lokaliteter samt et rent og pænt værelse.

Lækkert spaområde med fine faciliteter ude og inde.
Dejlig middag med tilpas tid til retterne.

Helt igennem skønt ophold, som varmt anbefales - tak for det.

Dato for ophold: november 2021
Tak, 601leneb