Fastlås den laveste pris fra disse websites
Priceline178 US$
eDreams178 US$
Agoda.com181 US$
Tripadvisor178 US$
Hotels.com
Anmeldt d. 25. februar 2022

Adgangen til vores værelse var spærret af ombygning, så vi skulle en lang omvej med vores kufferter. Det havde været nemmere at indkvartere os i en fløj tæt på parkeringen.
Morgenmaden var præget af tørt brød og imponerede os desværre ikke.
Aftensmaden prøvede vi kun en gang, på grund af oplevelsens karakter. Vi fik anvist bord, og tjeneren gik igen. Ingen menukort og 25 minutters ventetid, før vi igen fik opmærksomhed fra en tjene. Nu fik vi menukort, og væk var tjenere. Lige der ville vi godt have bestilt noget at drikke.
Maden kom hurtigt efter vi bestilte den, men det var altså 45 minutter efter vi var ankommet til restauranten. Hovedretten var god men desserten var en mousse, som i konsistensen var som en meget frossen is. Efter det opgav vi at prøve den meget smalle menu (3 forretter, 3 hovedretter og 3 desserter).
Det værste var dog, at da vi henvendte os i receptionen, for at få udleveret badekåber, slippers og håndklæder til brug ved spa besøg, fik vi ingen vejledning eller information overhovedet. Det medførte at vi endte i et spa uden de absolut nødvendige armbånd, som vi af gode grunde intet havde hørt om, og endte med at stå udenfor i nul graders varme uden at kunne åbne døren ind til spa området igen. De andre gæster indenfor vinduerne pegede på deres armbånd og døren og gik videre uden at hjælpe Efter at have banket hårdt på ruden en tid, var der en gæst som åbnede døren og lukkede os ind. Det tog den sidste lyst til spa den dag.
Af positive ting var der en udmærket seng og værelset var helt ok, og personalet var meget søde og venlige, uden dog at yde den service vi havde forventet i flere situationer.
Efter moden overvejelse har vi besluttet, at Hotel Faaborg ikke står på destinationslisten i fremtiden.

Tak, Per_O-Dk
Anmeldt d. 17. februar 2022

Helt igennem skønt ophold!
Sødt og imødekommende personale, lækker spa, behagelig massør.
Og som veganer følte jeg mig ikke til besvær, men fik lækker 4 retters begge dage jeg var på hotellet. (De var gjort opmærksom inden ankomst)
Helt absolut et sted der kan rebesøges!

Tak, 998gittej
Anmeldt d. 11. februar 2022 fra mobile enheder

Fantastisk aftens- og morgenmad
Super beliggenhed
Venligt personale, som gav os en dejlig modtagelse
Det var hele tiden muligt at hente frisk kaffe og vand
Dejligt værelse
Alt i alt en dejlig oplevelse
Kan kun anbefales
Restaurant med udsigt
Dejlige udenomsarealer

Tak, steenb300
Anmeldt d. 14. november 2021 fra mobile enheder

Min veninde og jeg har haft en skøn oplevelse på hotel Fåborg Fjord.

Mødt med kompetent og venlig service under hele opholdet, og det er rolige og fredelige lokaliteter samt et rent og pænt værelse.

Lækkert spaområde med fine faciliteter ude og inde.
Dejlig middag med tilpas tid til retterne.

Helt igennem skønt ophold, som varmt anbefales - tak for det.

Dato for ophold: november 2021
Tak, 601leneb
Anmeldt d. 18. oktober 2021

Vi havde en dejlig weekend på Hotel Faaborg Fjord. Godt stort værelse med gode senge og fint badeværelse, godt tv og fint fungerende Wi-Fi. God restaurant med både god aftensmad og god morgenmad. Meget fin service og god betjening. Alt i alt en rigtig god oplevelse, som tåler gentagelse :-)

Dato for ophold: oktober 2021
Tak, hellet665