Fastlås den laveste pris fra disse websites
Expedia.com173 $
Hotels.com173 $
eDreams173 $
Priceline173 $
CheapTickets173 $
Travelocity173 $

Vi havde en dejlig weekend fra 28/8-30/8. Service var i top, morgenbuffet var i top, restaurant om aften var tip top, især Kenneth, som betjente os var i top. Intet at beklage sig over.
Men på værelset savnede vi lidt. Måske havde vi valgt for lav standard, men vi savnede et lillejlig og afslappende weekend. køleskab til drikkevare. Heldigvis var man i baren venlige og gav os en kande med isterninger.
På badeværelset ville vi gerne have haft en skraber til at rengøre badet efter brug. Men så slap vi(jeg):-) for det.
Alt i alt en de

Tak, Søren N

Skøn beliggenhed, lidt kedelige værelser, venlig betjening og fuldstændig ligeglad betjening - stod fx 15 og ventede ved baren mens 5 (!) medarbejdere bag baren omhyggeligt ikke så os eller de fire andre i køen. En ignorerede os da vi talte til ham. Tjener der banker karafler i bordet med et surt udtryk. Lang ventetid på mad og 30 min mellem kød og kartofler ankom og då en dygtig tjener der forsøger at rette op på oplevelsen. Mødelokale uden dagslys og med elendig kunstig belysning, der ikke kunne gøres noget ved! ( måske kunne man have hentet en bordlampe eller sat en pære i de to steder der manglede). Alt i alt en skuffelse og en lidt amatøragtig oplevelse

Dato for ophold: august 2021
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Northernerdk
Anmeldt d. 12. august 2021 fra mobile enheder

Dejligt ophold på et lækkert hotel i skønne omgivelser.

Fine rummelige værelser, hvor man også kan sidde ordenligt (Lyø). Gode omgivelser på hotellet hvor man kan sidde og nyde en drink eller kop kaffe.

Et venligt og servicemindet personale.

Fin morgenbuffet, der dog ikke var prangende.

Tak, 45jesperp
Anmeldt d. 9. august 2021

Vi boede på hotellet i forbindelse med en Golf-deal i 2 nætter.
Lad det være sagt fra start af, vi havde et rigtigt godt ophold, hvor vi havde en aftale på 2 (3) golfrunder, 2 x middag (2 retter og 4 retter) inc. morgenmad.

Alt var super, fra modtagelsen i receptionen (intet problem vi kom lidt sent grundet en sen tee-tid), der var naturligvis plads i restauranten, klaret med et smil.

Maden var rigtig god og personalet var meget veloplagte og imødekommende.

Lækker middag og skøn morgenmad :D

Det eneste "minus" er værelsesstørrelsen, men det fremgår tydeligeligt af hjemmesiden, at Bjørnø er på 19 kvm og Lyø er større.

Vi havde valgt Bjørnø for at få fjordkig, det gør vi nok ikke næste gang, da vi nok værdsætter et lidt større værelse, egen fejl, men noget man måske lige skal huske. (og så meget var vi jo heller ikke på værelset).

Selve værelset var helt fint og så kunne man "stemme" egen tlf. til skærm - Stort plus, det har jeg ikke oplevet andre steder, som standard ++

Klart anbefales og vi kommer igen :D

Tak for et godt ophold.

Værelsestip: Kig på værelsestype og størrelse, og beslut om det er fjordkig eller størrelse, der er vigtigst.
Tak, Jan L
Anmeldt d. 7. august 2021

Fint stort værelse og badeværelse men vores lille terrasse i stueplan vendte lige ud til en parkeringsplads, som gav en del støj og alle kunne glo lige ind på vores værelse. Vi havde en stor hund med og det gik fint. Dejligt med terrassen til hunden. Det er et pænt velholdt sted men også dyrt. Da der ikke er spisesteder i nærheden, bad vi om at spise på hotellet. Vi fik en tid. 20:15 og restauranten var en god oplevelse.

Tak, Rikke H