Gratis afbestilling indtil d. 23/10/21
Priceline171 $
CheapTickets171 $
eDreams171 $
Anmeldt d. 21. maj 2021 fra mobile enheder

Et fint 4 dages ophold blev desværre trukket ned til 3 stjerner af en dårlig information ved check in og manglende vilje til at korrigere. Ingen information om, at der ikke var rengøring under opholdet (grundet Corona) og værst ingen information om faste morgenmadstider på sidstedagen. Derfor fik vi de dårligste tider og der var ingen fleksibilitet til at ændre det.

Dato for ophold: maj 2021
Tak, Spndrup
Anmeldt d. 9. maj 2021 fra mobile enheder

Har været her tidligere og det er stadig en fornøjelse.
Der bliver taget hensyn til corona med sprit og mundbind på indendørs fællesarealer.
Maden smager rigtigt dejligt og tjenerne er smilende, høflige. Man føler sig velkommen.

Dato for ophold: maj 2021
Tak, Vivi H
Anmeldt d. 9. maj 2021 fra mobile enheder

Smuk udsigt og dejlig mad. Pæne værelser, høflig betjening og fine faciliteter. Pænt istandsat (forår 2021) og lækre møbler/interiør. Senge er ikke af bedste kvalitet men den fine udsigt opvejer den manglende søvn.
Et sted man sagtens kunne forestille sig at besøge igen.

Dato for ophold: april 2021
Tak, 821mikkelm
Anmeldt d. 6. december 2020 fra mobile enheder

Fin parkerings foran hotellet.

Receptionisten ung og uerfaren, ingen service, ingen guidning/ info i hvor og hvordan spa opholdet fungerer.
Håndklæde, morgenkåbe, armbånd og bade tøfler udleveres.

Meget upraktisk omklædning, der er max plads til 2 i omklædnings rummet, ingen informationer omring renlighed og vask af krop/ hår.
Ringe kvalitet af sæbe og balsam.( ingen creme, vatpinde, vatrundel til makeup)
( ingen sprit i omklædning / corona tider)
Tøj og sko lukkes inde ude på gangen i et skab,

Alle gulvene i spa området er ufattelig glatte flere gæster er trods badetøfler ved at glide.

Intet personale i spa området,personalet kommer kun og fjerner drikke glas.
Ingen information om drikkelse , nødder og frugt er gratis, på trods af der står et story skilt med diverse priser.
Alle pillede rundt ved kanderne med væske/saft.
Ingen til at holde øje med hygiejnen.

INGEN POOL I SPA OMRÅDET ..... meget underlig fornemmelse at komme i spa uden at kunne komme i et bassin!!!!

De 2 boblekar bag lukkede døre er ikke fyldt med vand, ingen informationer / personale at spørge hvordan spaen og tingene virker.

Sne kabine ...... tjaaaa køligt var der ikke , en bunke sne og nogle træstubbe at sidde på.

Udendørs sauna .... ikke særlig varm.

Lounge område med fodbad, kolde bade med sten til fødderne, infrarøde sædder.

Forskellige små saunaer, oplevelses bruser.

Det var fyldt med mennesker det lille spa område,( talte 20 personer som var synlige ) ingen holdt afstand, intet personale holdt øje.
1 enkelt sprit dispenser ved vasken !
Besøgende der spiste afskåren frugt og nødder i små bøtter, hvad hjælper det når dette tages med fingrende ind i munden og sætter sine fedtede hænder med corona alle vejne ( måske en gaffel eller madpind havde kunnet afhjælpe dette)

Så skuffende en oplevelse, penge ud af vinduet.
Jeg har været i utallige spa og wellness, dette her var den mest triste oplevelse.

Dato for ophold: december 2020
3  Tak, marieodense
Anmeldt d. 6. december 2020

Vi ringede og spurgte om der var plads med 2 værelser. Det var der og det lå sindsygt lækkert, næsten helt ned til vandet, Vi var ude på badebroen næste dag, hvor det var en helt fantastisk udsigt. Værelserne var rigtig gode, men måske for små badeværelser

Dato for ophold: november 2020
3  Tak, Scanshow