Anmeldt d. 28. november 2020 fra mobile enheder

Fint ophold men helt blottet for luksus og komfort.
Værelset lille og umoderne indrettet. Badeværelset meget småt og kun en slags sæbe.
Der blev ikke redt seng eller skiftet håndklæder efter første overnatning.
Heller ikke gjort rent.
Senges fjedere larmede når man vendte sig.
Det var ikke muligt at få kaffe/te efter 22.
Morgenmaden var god og rigelig.
Beliggenheden i top.

Tak, Tina M
Anmeldt d. 23. november 2020

Fantastisk oplevelse af spa og helhed prisen taget i betragtning. Vi var her på tilbud overnatning, spa og morgenmad kr. 395 pro. p Dejlig modtagelse. Kompetent personale. Fin morgenmad og skønne omgivelser.
Vi kommer helt sikkert igen

Værelsestip: Hav kig kan tilkøbes fra altanen på 1. sal, men med mindre man skal opholde sig længe på hotellet er det ikke pengene værd
Tak, 416PeterS416
Anmeldt d. 4. november 2020

Vi blev hjerteligt modtaget både i receptionen og senere i restauranten, hvor måltidet var rigtig lækkert, og hvor der blev skænket rigeligt = passende i vinglassene :-)
Vi kommer gerne tilbage til Faaborg Fjord, som er et godt udgangspunkt for oplevelser i det sydfynske.

Værelsestip: Vi valgte et Lyø-værelse med fjordkik, og der var ingen udefrakommende støj.
Tak, Bente K
Maria Klausen, Salg hos Hotel Faaborg Fjord, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 23. november 2020

Mange tak, hvor er vi bare glade for at I har haft et dejligt ophold.
Vi ses igen

Anmeldt d. 12. oktober 2020

Meget serviceminded og imødekommende personale. God restaurant med dejlig mad. Fine og rene værelser. God beliggenhed lige ud til fjorden og tæt på mange seværdigheder. Kan helt klart anbefale et ophold på Hotel Faaborg Fjord.

Dato for ophold: oktober 2020
Tak, Kirsten G

Mange tak for din anmeldelse, vi er glade for at I havde et godt ophold. Vi håbre atse jer igen en anden gang.

Anmeldt d. 9. oktober 2020

Vi var på et 2-dages ophold - var lige efter bogen - meget høflig velkomst og sådan fortsatte hele opholdet - dog skal tjener Kira have ekstra ros - flot betjening - det kan simpelt hen ikke gøres bedre.

Dato for ophold: oktober 2020
Tak, bbpp2016

Mange tak for den fine anmeldelse, jeg skal give beskeden videre til Kira, hende er vi heldige at have i flokken.
Vi håber at kunne byde velkommen igen en anden gang.