Dejligt sted med høj service og lækkert mad. Det er lidt småt på badeværelset, ellers ok værelser. Gode udenoms arealer og man se der laves nye tiltag. Tæt til vand og natur og en rask gåtur på 3 km ind til Fåborg.
Det kan i den grad anbefales

Tak, Vandborgl
Anmeldt d. 22. september 2020

Jeg bookede i forbindelse med mit arbejde et ophold til 22 mennesker på Hotel Faaborg Fjord.

Fra start til slut holdt Maria mig rigtig fint i hånden, og sikrede sig at alt var præcis, som vi ønskede det. Både service og maden var udover det sædvanlige; og af flere omgange blev vi rigtig positivt overraskede over det lille ekstra, de formåede at yde gang på gang. Servicen er god, når alle 22 gæster til en konference går derfra med en følelse af, det har været det helt rigtige.

Jeg ville til enhver tid anbefale alle et ophold på Hotel Faaborg Fjord der ligger helt utrolig smukt OG har sublim service - men vil i høj grad også opfordrer andre virksomheder til at holde deres konferencer der, hvis de vil være sikre på en succes oplevelse. Og så vil jeg bare lige sige til Hotel Faaborg Fjords ledelse: I har fundet guld i Maria.

• Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, 237nellien
Anmeldt d. 22. september 2020 fra mobile enheder

Når man betaler ekstra for et værelse, er det ikke ok ikke at oplyse om at der ombygges og at det er LIGE under vores vindue. Så vi havde en “ fin udsigt” til en gravko og byggeplads. Til middagen var tjeneren ikke orienteret om at vi havde købt en pakke med såvel velkomst drink som avec til kaffen. Det udløste en diskussion mellem tjener og os! og at vi nærmes måtte drikke vores velkomst drink medes hvidvin og forret blev serveret hen over bordet.
Skinkesteg i alt for tykke skiver!
Vinmenu! Huset vin, hvor priser lå på, hvad vi giver 45kr for i butikken. Ingen viden om hvad/hvilke drue etc. Vi vælger jo vinmenu fordi vi regner med at få noget særligt!!!
Morgenbuffet! Ja jeg har aldrig fået serveret croissanter, som var delt i halve. De kunne måske købes mindre.
Vi har ikke fået det vi forventede!

Tak, bodilhammer
Anmeldt d. 4. september 2020 fra mobile enheder

Dejligt sted tæt på vandet. Imødekommende og venlig modtagelse i receptionen. Havde bestilt et 3-dags ophold med morgenmad og aftensmad. God mad og betjening. Lækkert børnene også kunne få dagens menu og ikke kun børneretter. Hyggelig opholdsområde med mange siddekroge og super med fri kaffe, the og vand. Hotellet tilbyder gratis aktiviteter som krolf, spillerum, vinsmagning osv. Der er også mulighed for at låne cykler. Værelset var meget standard, men funktionel.
Vi kommer gerne igen.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, Helle-Peter1
Anmeldt d. 4. september 2020 fra mobile enheder

Bookede 2 overnatninger på dette dejlige hotel med super beliggenhed.
Meget venlige personaler i receptionen, smilende og hjælpsomme .
Rent overalt på hotellet, mange muligheder for hygge inde og ude.
Dejligt med lille altan, ok værelse, men meget lille badeværelse.
Perfekt beliggenhed, nå man, som vi, skal udforske det sydfynske ø-hav.
Kan anbefales

Tak, HansP7263