Anmeldt d. 22. september 2020 fra mobile enheder

Når man betaler ekstra for et værelse, er det ikke ok ikke at oplyse om at der ombygges og at det er LIGE under vores vindue. Så vi havde en “ fin udsigt” til en gravko og byggeplads. Til middagen var tjeneren ikke orienteret om at vi havde købt en pakke med såvel velkomst drink som avec til kaffen. Det udløste en diskussion mellem tjener og os! og at vi nærmes måtte drikke vores velkomst drink medes hvidvin og forret blev serveret hen over bordet.
Skinkesteg i alt for tykke skiver!
Vinmenu! Huset vin, hvor priser lå på, hvad vi giver 45kr for i butikken. Ingen viden om hvad/hvilke drue etc. Vi vælger jo vinmenu fordi vi regner med at få noget særligt!!!
Morgenbuffet! Ja jeg har aldrig fået serveret croissanter, som var delt i halve. De kunne måske købes mindre.
Vi har ikke fået det vi forventede!

Dato for ophold: september 2020
Tak, bodilhammer
Anmeldt d. 4. september 2020 fra mobile enheder

Dejligt sted tæt på vandet. Imødekommende og venlig modtagelse i receptionen. Havde bestilt et 3-dags ophold med morgenmad og aftensmad. God mad og betjening. Lækkert børnene også kunne få dagens menu og ikke kun børneretter. Hyggelig opholdsområde med mange siddekroge og super med fri kaffe, the og vand. Hotellet tilbyder gratis aktiviteter som krolf, spillerum, vinsmagning osv. Der er også mulighed for at låne cykler. Værelset var meget standard, men funktionel.
Vi kommer gerne igen.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, Helle-Peter1
Anmeldt d. 4. september 2020 fra mobile enheder

Bookede 2 overnatninger på dette dejlige hotel med super beliggenhed.
Meget venlige personaler i receptionen, smilende og hjælpsomme .
Rent overalt på hotellet, mange muligheder for hygge inde og ude.
Dejligt med lille altan, ok værelse, men meget lille badeværelse.
Perfekt beliggenhed, nå man, som vi, skal udforske det sydfynske ø-hav.
Kan anbefales

Dato for ophold: september 2020
Tak, HansP7263
Anmeldt d. 30. august 2020

Var på en 2 dages miniferie i det smukke sydfynske. Værelset var ikke det største vi nogensinde har boet på, og badeværelset var så lille at man skulle beslutte sig for sit ærinde inden man gik ind (forlæns eller baglæns). Håndvasken var kun til en hånd ad gangen. Brusekabinen var ikke beregnet til velvoksne personer. Den var mindre end på norgesbåden. Der var meget rent overalt og masser af sprit rundt om på hotellet. Restauranten kan vi ikke skrive om, for den var fuldt booket af kursister. Morgenmadsbuffeten var overdådig, men trængslen var overvældende. Receptionen var meget venlig og imødekommen og kunne anvise flere gode spisesteder i Faaborg.

Dato for ophold: august 2020
Tak, iaw2015
Anmeldt d. 29. august 2020 fra mobile enheder

Modtagelsen var fin med god service. Der var sørget for masser af håndsprit.

Aftensmad 1 aften bestod af en meget lille forret samt et styke sejt kalvekød med tilbehør. Ikke en god oplevelse.

Aftensmad den 2 aften var en fin 4 retters menu, tilfredsstillende.

Morgenmaden blev serveret som buffet, det var der ikke styr på overhovedet. For mange gæster i restauranten, ingen beskyttelse i form af indpakning mv af maden, ingen afstandskrav - det var en meget dårlig oplevelse der betød, at vi, som flere andre gæster, rejste efter sidste overnatning uden morgenmad. Det kunne hotellet ikke være bekendt.

Dato for ophold: august 2020
Tak, rba50