Anmeldt d. 17. februar 2019

Altid god service hjælpsomme og smilende. Bedre udgangspunkt for vores skiferie i uge 7 fås ikke. God standard på værelserne og dejlig mad lig gode og variende smagsoplevelser. Fine forhold i såvel skikælder som restaurant og cafeområdet. Fin beliggenhed for at komme på pisterne. Kun kunne vi savne inrernationale tv-kanaler

Dato for ophold: februar 2019
Tak, KarenK3050
Anmeldt d. 17. februar 2019

Vi havde en super oplevelse med søde værter, dejlig mad, wellness og en masse spændende oplevelser på ski. Hotellet ligger tæt på alt - med bus udenfor hotellet, der kører begge retninger. Kan varmt anbefale stedet.

Dato for ophold: februar 2019
Tak, Peder Møgelvang P
Anmeldt d. 18. marts 2016

Et fortræffeligt værelse, rent og pænt, god vedligeholdelse, og fremragende udsigt fra balkon.
En god og venlig og dertil professionel betjening, lige fra rengøring, tjenere til ledelse.
Man fornemmer en god stemning mellem personale og ledelse, hvilket smitter af på hele stemningen på hotellet.
Kan helt bestemt anbefales.

Dato for ophold: marts 2016
Tak, KennethHave
Anmeldt d. 22. februar 2015

Vi har været på hotellet adskillige gange. Som altid en meget god service, meget venlige og hjælpsomhed værter. Gode værelser og et fantastisk køkken. Som altid en fremragende oplevelse at være på hotellet.

Dato for ophold: februar 2015
Tak, LarsHM
Anmeldt d. 18. februar 2015

Hyggeligt og typisk tirolsk lokalt hotel/gasthaus med lokal italiensk værtinde.
Gode værelser og god lokal mad.
Pænt og rent alle steder.
Skibus lige udenfor døren, og ikke langt til hverken Canazei eller Campitello.

Dato for ophold: februar 2015
Tak, Vivian M