“Glimrende sted med børn”
Anmeldelse af Bistro b'41

Bistro b'41
Køkkener: Europæisk
Velegnet til: Familier med børn
Spisemuligheder: Aftensmad
Anmeldt 27. august 2016 fra mobile enheder

Vi fandt b41 på TripAdvisor og blev ikke skuffede. Restauranten har øverst et legeområde for børn og borde tæt på så forældrene både kan holde øje med børnene og nyde den gode mad og service. Vi fik kylling, fisk og pizza og alt var virkeligt godt. Til dessert en hjemmelavet cheese cake og den var vare god. Oveni var betjening venlig og effektiv. Vi kommer igen

Tak, Jfamme

Anmeldt 20. august 2016 fra mobile enheder

Simpelt hen den bedste betjening i byen og maden var dejlig.
Tjeneren var smilende og på forkant med det hele.
Prøv det selv

Tak, Ole J
Anmeldt 11. august 2016 fra mobile enheder

Det er en rigtig god bistro/restaurant, hvor der er en masse at vælge i mellem, udsigten er lige ned til gågaden og det er behageligt at være der, da der er masser af luft. Maden er i top - både deres kylling i karry og lam kan anbefales

Tak, T. R
Anmeldt 20. juli 2016 fra mobile enheder

Det har været det bedste sted i Bulgarien vi har været på. Kan varmt anbefales, smilende personale, god betjening, samt flot restaurant

Tak, Mikkel P
Anmeldt 20. juli 2016 fra mobile enheder

Spiste frokost der, og servicen var der næsten ikke noget at udsætte på, udover at min salat kom meget før min søn og mands mad.. Smilende og meget venligt personale, men maden var meget gennemsnitlig..

Tak, Mette G

Rejsende, der kiggede på Bistro b'41, kiggede også på

Sunny Beach, Burgas Province

Har du været i Bistro b'41? Fortæl om dine oplevelser!