“Udsøgt fornøjelse ”

Køkkener: Italiensk
Velegnet til: Særlige lejligheder, Romantisk
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt for 7. juli 2018 fra mobile enheder

Vi var 2 voksne og 3 børn, der besøgte dette fine sted en aften. Der var pladser, selvom vi kom uanmeldt og restauranten var godt besøgt. Betjeningen var god og vi var alle glade og mætte, da vi gik derfra. Den vegetariske mad var fin (to af os er vegetarer) og tjenerne havde god tid til os alle, trods travlheden.

Tak, Jxrgen H

Anmeldt for 3. juli 2018 fra mobile enheder

Noget af det bedste jeg har smagt i Italien.
Dejlig simple menukort, hvor der kan kombineres mellem retterne.

Det er ikke sidste gang vikøre forbi denne vidunderlige perle, med den skønneste udsigt.

Hvis du er i nærheden, må du ikke snyde dig selv for denne restaurant

Tak, Lars J
Anmeldt for 31. juli 2017 fra mobile enheder

Jeg har efterhånden spist på mange restauranter rundt i verden, men denne restaurant kan noget ganske særligt med smagen, og jeg fik mit bedste mad nogensinde. Spisekortet er meget kort men retterne kan sammensættes på mange forskellige måder, og smagen er udsøgt. Man får utroligt meget for pengene. Husk at bestille bord, da denne perle er godt besøgt. Restauranten ligger med en fantastisk udsigt og det flotte landskab. Denne restaurant er værd at køre langt efter. Tak for en god oplevelse.

Tak, Hans H
Anmeldt for 14. april 2017

En ejer, der virkelig brænder for sit sted og for sin mad. Smuk skøn udsigt. "Must eat" sted i hjertet af Toscana! Til "go´" pris

Tak, cramd2017
Anmeldt for 22. juli 2016 fra mobile enheder

Super dejlig mad med hjemmelavet pasta. 4 Forskellig saucer til pastaen. Har været her 2 gange og kan varmt anbefales. Virkelig venlig og hjælpsom personale der tog sig tid til at fortælle om lokal området.

Tak, Alf C

Rejsende, der kiggede på Locanda del Gallo, kiggede også på

Chianni, Province of Pisa
San Giuliano Terme, Province of Pisa

Casciana Terme, Casciana Terme Lari

Casciana Terme, Casciana Terme Lari
Terricciola, Province of Pisa

Har du været i Locanda del Gallo? Fortæl om dine oplevelser!