“Skuffet og langsomt. ”

Køkkener: Thai
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad
Anmeldt 28. januar 2020 fra mobile enheder

Vi besøgte denne restaurant ud fra dens anmeldelser her på tripadvisor og hvor blev vi dog skuffede. Betjeningen var langsom og maden ikke mere prægende som andre små thaikøkkener.
Da vi havde betalt gik der over 5 minutter før vi fik vores byttepenge.

Tak, nikolajb530

Anmeldt 25. juli 2019

Vi var i Karon Beach for 3. år i træk, og selvfølgeligt spiste vi på MaMa Jin, som vi plejer. Maden er fantastisk velsmagende og friskt, portionerne store, og priserne billige.
Vi bliver modtaget med smil og en kold klud. Vi kan helt sikkert anbefale MaMa Jin til alle der sætter pris på fantastisk Thai mad til rimelige priser.

Dato for besøg: juni 2019
Tak, MogensFriis
Anmeldt 25. marts 2019 fra mobile enheder

Rigtig dejlig betjening af personale. Maden var ganske fin, ikke noget sådan ekstraordinær men ganske glimrende. Kommer igen

Dato for besøg: marts 2019
Tak, ceciliebendix
Anmeldt 19. marts 2019

Vi spiste tidligt ved 1. Besøg, en fin oplevelse. 2. Besøg var senere på aftenen og der var en del gæster. Min mand fik sin ret og havde spist den inden min ret kom, efter jeg havde rykket. Den var tydeligvis blevet glemt under varme skinnen ved køkkenet. Retten var knas tør og tæt på uspiselig. Tjeneren kom og spurgte til maden og jeg fortalte ovenstående. Det havde hun dog ingen kommentarer til, hvorefter vi betalte og gik. Spiste der ikke igen

Dato for besøg: marts 2019
Tak, 966evad
Anmeldt 2. februar 2019 fra mobile enheder

Dejlig sted hvor du altid som en start modtages med en “frossen serviet” - det er dejligt på de varme dage at kunne køle hovedet m.v. Lidt ned og tørret rent.
Maden er god og det er fine portioner.
Menukortet minder lidt om en mindre udgave af en gammeldags telefonbog.
Prisen er rimelig og ligger gennemsnitlig som områdets.
Du får altid som afslutning lidt frisk frugt - dejligt.

Dato for besøg: februar 2019
Tak, 955kennethn

Rejsende, der kiggede på MaMa Jin Restaurant, kiggede også på

Har du været i MaMa Jin Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!