Google
fra 13,34 $
fra 190,00 $
fra 126,60 $
Anmeldt d. 20. januar 2020

lang ca 5 km strand familie venlig fra november til marts hvor der ikke er for store bølger som der er i september med meget understrøm.

Dato for oplevelse: oktober 2019
Tak, keld1234
Anmeldt d. 20. december 2019 fra mobile enheder

Smuk strand men for mange mennesker. Men der er gode muligheder for skygge oppe ved palmerne og græsset.

Dato for oplevelse: december 2019
Tak, Chryzzzz
Anmeldt d. 2. april 2019 fra mobile enheder

En dejlig bred og flot sandstrand med mulighed for at leje solsenge og parasoller. 200 THB for to senge og en parasol..
Der er små udsalg med drikkevarer flere steder på stranden. Der mangler gennemgående rengøring og oprydning på stranden og omkring udsalgene.

Tak, BoRichter
Anmeldt d. 19. marts 2019

Dejlig strand. En af de mest sikre jeg har badet fra i Thailand.
Desværre står liggestolene alt for tæt med det værste er jetski og falskærmstræk efter speedbåde. Der er ikke nogen særlig afmærkning af bade områderne og overalt sejler glade amatører tæt på badende. Vi hørte om en turist der havde fået alvorlige hovedskader da en speed båd havde på sejlet ham. Vi blev ved swimmingpoolen efter et par besøg.

Tak, 966evad
Anmeldt d. 18. marts 2019 fra mobile enheder

Fin strand med klart vand , dog en del store bølger ind imellem . Vi var her 5 dage og 2 dage var der mange små gobler ( som små gelekugler ) de er harmløse men ikke så fedt at der er så mange .
Vi havde kun en dag med meget høje bølger , der er virkelig kraft på, flere blev væltet på vej op .
Mødte en med brækket ben pga en bølge . Hvis man er opmærksom og passer på er det ok .
Strandstole 200 bath for 2 med parasol.
Sandet bliver brændende varmt ved 10-10.30 tiden nærmest umuligt at nå vandet uden beskyttelse ( stran sko ) man lå og grinede lidt af folk der løb imens de sagde av av på forskellige sprog
Der er kun få som går rundt og sælger tøj/ is mm
Dejlig strand på trods at disse “ småting “ vil helt sikkert vende tilbage .

Tak, mollyCph