“Fantastisk smuk udsigt”

Køkkener: Fisk og skaldyr, Thai
Velegnet til: Særlige lejligheder, Lokalt køkken, Romantisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Aftensmad, Frokost, Levering, Reservationer
Anmeldt 30. januar 2020 fra mobile enheder

Fantastisk smuk udsigt og det var en oplevelse at komme hen til restauranten, da man først skal igennem en meget smuk have. Som navnet antyder, så hænger restauranten på siden af en klippevæg, så man har den smukkeste udsigt over havet. Maden var okay, men du spiser bedre mange andre steder i byen.

Tak, RegitzeKG

Anmeldt 22. marts 2019 fra mobile enheder

Smukkeste udsigt man kunne drømme at spise aftensmad til (dog kun hvis man reserverer bord ud til vandet - book i god tid). Rigtig god service, nok en af de bedste vi har oplevet i vores tid her. Maden var lækker, især forretterne var lækre og appetitlige. Vi bestilte seabass og grene curry i den milde version, dog virkelig virkelig stærk og “næsten” uspiselig, hvis man ikke er vant til forfærdelig stærk mad. Seabass smagte ganske fint, dog ikke en ret man kunne blive mæt af, da et stykke fisk og 2 kartofler ikke er nok til at mætte mig. Men yderst hyggelig aften specielt pga overgivelserne. Vi har allerede booket bord igen.

Tak, ceciliebendix
Anmeldt 20. marts 2019 fra mobile enheder

Fik anbefalet stedet og bookede på forhånd.
Alle ydre rammer var i orden, roligt og flot beliggende sted med udsøgt betjening.
Desværre var maden ikke på niveau med omgivelserne.
Forret vi tog var rejer med hvidløg og peber. Disse var ualmindeligt kønsløse og havde nærmest ingen smag.
Hovedretter vi tog var hhv. Red snapper og seabass. Snapper var hæderlig, men seabass var stegt, så skind ikke var sprødt men blødt og var igen ualmindelig smagsløs.
Prisniveau var fair, men summen af det hele var ikke den oplevelse vi havde sat næsen op efter.

Tak, 446flemmingj
Anmeldt 12. marts 2019 fra mobile enheder

Fortryder at vi ikke har besøgt stedet før. Vi ankom lidt tidligt i forhold til vores reservation. Vi hurtigt et bord, og udsigten til stranden og hele bugten som er perfekt. Maden ligger i mellemklassen og når ikke de helt store gastronomiske højder. Det er plads til forbedringer. Vi giver 5 stjerner for udsigten men kun 3 for maden. Betjeningen var hurtig og effektiv. Der kunne dog godt smiles lidt. Vi kommer igen, men primært for udsigten.

Tak, 731prn
Anmeldt 13. februar 2019 fra mobile enheder

Alt er fantastisk her, intet mindre. Vi besøgte stedet 2 gange i de 5 dage vi var i Phuket. Begge gange fik vi yderst lækkert mad og fantastiske drinks, som blev festligt arrangeret og serveret. Betjeningen var begge gange yderst proffesionel, hurtig og venligt. Restauranten ligger med udsigt ud over vandet. En rigtig god ide er at bestille bord, hvis muligt med et bord yderst så der er direkte udsigt til vandet. Restauranten er meget populær og kan varmt anbefales.

Dato for besøg: februar 2019
Tak, LeneN130

Rejsende, der kiggede på On The Rock - Marina Phuket Resort, kiggede også på

Har du været i On The Rock - Marina Phuket Resort? Fortæl om dine oplevelser!