Anmeldt d. 4. august 2017 fra mobile enheder

Vi var 2 voksne og 2 børn og vi fik et dejligt stort værelse med 3 dobbeltsenge og 2 badeværelser samt altan med fantastisk udsigt over søen.
Værelserne var pæne og rene og solterrassen var fantastisk.

Dato for ophold: august 2017
Tak, Mette O
Anmeldt d. 24. juli 2017

beliggenheden er ok med udsigt over søen, men hotellet er særdeles slidt og trænger akut til renovering.

Værelserne er indrettet med gamle og slidte møbler og ikke noget særligt. Fin balkon med stole og udsigt over søen.

Morgenmadsbuffeten er ok, med det som skal være men ingen større kulinarisk oplevelse.

Ikke et hotel vi vil benytte igen og særligt ikke henset til prisen som er i den øvre ende.

meget langsomt internet.

Værelsestip: ud mod søen på de øverste etager.
Tak, ClausDK2017
Anmeldt d. 23. juli 2017 fra mobile enheder

Vi boede der to nætter i forbindelse med familiefest på hotellet. Stedet emmer af gammeldags "fint" hotel, men med alle moderne bekvemmeligheder. Gode store lyse værelser med fantastisk udsigt over Como søen og Lecco. Nyt lækkert badeværelse, rigtig gode senge med masser af puder!
Gratis kaffe, vand og juice i receptionen. Dejlig morgenmad.
Lidt ustabilt internet.
Venlig og kompetent personale.

Tak, Dorte Merete L
Anmeldt d. 17. juli 2017 fra mobile enheder

Fantastisk værelse med to store senge. Dejligt stort badeværelse. Og den mest fantastiske udsigt over søen fra en dejlig stor altan, med fine have møbler.
Flot morgenmad, med æg,bacon og rugbrød som vi danskere god kan lide.
Jacuzzi på toppen af hotellet, med lækre sol senge . Der er frisk vand/ isterninger som gæsterne frit kan forsyne sig med i varmen.
Der er en aftale med en massør som for 35 euro kommer til vores værelse i 50 minutter. Det glæder jeg mig.

Tak, Britta M
Anmeldt d. 18. marts 2017 fra mobile enheder

Balkon med udsigt over søen i tilknytning til værelset.
Grundet værelsernes placering vil nogle af boligerne ikke få fuldt Lake view, men begrænset udsyn mod den nordlige del af søen.
Rent og pænt
Venligt personale