“Smukkeste udsigt”

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 8 websites mere!
Clarion Collection Hotel Griso Lecco
Vurderet som nr. 1 ud af 2 hoteller i Malgrate
Anmeldt 4. august 2017 fra mobile enheder

Vi var 2 voksne og 2 børn og vi fik et dejligt stort værelse med 3 dobbeltsenge og 2 badeværelser samt altan med fantastisk udsigt over søen.
Værelserne var pæne og rene og solterrassen var fantastisk.

Overnattede: August 2017, rejste med familie
Tak, Mette O

Anmeldt 24. juli 2017

beliggenheden er ok med udsigt over søen, men hotellet er særdeles slidt og trænger akut til renovering.

Værelserne er indrettet med gamle og slidte møbler og ikke noget særligt. Fin balkon med stole og udsigt over søen.

Morgenmadsbuffeten er ok, med det som skal være men ingen større kulinarisk oplevelse.

Ikke et hotel vi vil benytte igen og særligt ikke henset til prisen som er i den øvre ende.

meget langsomt internet.

Værelsestip: ud mod søen på de øverste etager.
Vis flere værelsestip
  • Overnattede: Juli 2017, rejste med familie
Tak, ClausDK2017
Anmeldt 23. juli 2017 fra mobile enheder

Vi boede der to nætter i forbindelse med familiefest på hotellet. Stedet emmer af gammeldags "fint" hotel, men med alle moderne bekvemmeligheder. Gode store lyse værelser med fantastisk udsigt over Como søen og Lecco. Nyt lækkert badeværelse, rigtig gode senge med masser af puder!
Gratis kaffe, vand og juice i receptionen. Dejlig morgenmad.
Lidt ustabilt internet.
Venlig og kompetent personale.

Overnattede: Juli 2017, rejste med familie
Tak, Dorte Merete L
Anmeldt 17. juli 2017 fra mobile enheder

Fantastisk værelse med to store senge. Dejligt stort badeværelse. Og den mest fantastiske udsigt over søen fra en dejlig stor altan, med fine have møbler.
Flot morgenmad, med æg,bacon og rugbrød som vi danskere god kan lide.
Jacuzzi på toppen af hotellet, med lækre sol senge . Der er frisk vand/ isterninger som gæsterne frit kan forsyne sig med i varmen.
Der er en aftale med en massør som for 35 euro kommer til vores værelse i 50 minutter. Det glæder jeg mig.

Overnattede: Juli 2017, rejste som par
Tak, Britta M
Anmeldt 18. marts 2017 fra mobile enheder

Balkon med udsigt over søen i tilknytning til værelset.
Grundet værelsernes placering vil nogle af boligerne ikke få fuldt Lake view, men begrænset udsyn mod den nordlige del af søen.
Rent og pænt
Venligt personale
Gode parkeringsmuligheder
Gåafstand fra Lecco

Overnattede: Marts 2017, rejste som par
Tak, Protin
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Overvej også disse indkvarteringssteder i eller i nærheden af Malgrate
21,8 km væk
628 anmeldelser
0,9 km væk
NH Lecco Pontevecchio
Vis priser

Har du været i Clarion Collection Hotel Griso Lecco? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Clarion Collection Hotel Griso Lecco

Adresse: Via Provinciale 51, 23864 Malgrate, Italien
Telefonnummer:
Beliggenhed: Italien > Lombardiet > Comosøen > Malgrate
Faciliteter:
Forretningscenter med internetadgang Gratis morgenmad Gratis højhastighedsinternet (WiFi) Gratis parkering Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted) Restaurant Roomservice
Hotelstil:
Vurderet som nr. 1 ud af 2 hoteller i Malgrate
Prisområde: 537 kr.-1.093 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:4 stjerner — Clarion Collection Hotel Griso Lecco 4*
Antal værelser: 55
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Hotels.com, Expedia, Booking.com, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L., så du med ro i sindet kan reservere på Clarion Collection Hotel Griso Lecco. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.
Også kendt som:
Griso Hotel Lecco

Er dette din TripAdvisor-registrering?