Fastlås den laveste pris fra disse websites
Travelocity78 $
CheapTickets78 $
Orbitz.com78 $
Tripadvisor78 $
Priceline
Priserne leveres af vores partnere for ét værelse med variable opholdsregler som oplyst af ejendommen og afspejler værelsespriserne pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Anmeldt d. 2. oktober 2017

Som den danske serie BADEHOTELLET. Et hyggeligt familiehotel som ligger på selve stranden. Lidt sten i strandkanten og den fineste sandbund med vand så klart som krystal.
Vores værelse på 1. sal var super, da vi havde eftermiddag/aftensolen. Køleskab kan lejes og er en rigtig god ide. Køleskabet kan ikke høres men er koldt og fint. Har ingen fryserum.
Familien var så smilende og venlige.
Morgenmaden var enkelt med det som man har behov for, men er ensartet.

En del små taverner med lækkert mad. Gå ud fra hotellet og op af den lille vej. Drej om hjørnet til venstre. Gå lige ud til du kommer til en restaurant på venstre side. Der spiser man super godt. Husker ikke hvad den hed.

Tag på sejltur med Kaptajn Homer. Hans båd ligger 5 min. fra hotellet langs stranden.
Han laver en fantastik heldags tur og byder på mad og drikke. Han holder et par pauser, et sted hvor man kunne springe på hovedet i vandet fra båden. Der er en god trappe ned fra båden.
Et sted hvor man kunne bunde. Her bød han på vin og salt ting på et bord som blev sat op midt i vandet. Sjovt at opleve. Sidste pause var en tropisk have, så fantastik. Her var der hængekøjer fra træ til træ. Smukke buske og blomster og en lille taverne. Ham kan man kun holde af.
Bustur ind til den gamle by er også hyggelig. Stoppestedet er 30 skridt fra hotellet.

Dato for ophold: september 2017
  • Rejsetype: Rejste med venner
2  Tak, praegel
Anmeldt d. 29. januar 2017

Meget venlige værter og personale. Vi holder meget af at besøge stedet. Det er hyggeligt at besøge de små spisesteder langs stranden.
Messonghi og Moraitika og Korfu by er gode steder at besøge, hvis man er kørestolsbruger. Det er ramper mange steder. Det er ligeså godt, som at besøge danske byer.

Værelsestip: Hotellet er lettilgængelige for dårligt gående, det er også muligt at komme omkring i en manuel kørestol. Sengene og sunbeds er lave.
Dato for ophold: august 2016
Tak, BenteogNiels
Anmeldt d. 5. august 2016

Kommer igen og igen. Har været der 6 gange. Dejligt familiehotel på stranden. Rolige omgivelser og en hjertelig stemning. Det er som at komme hjem hvert år. Fine værelser med fantastiske udsigter. God morgenmadsbuffet.

Værelsestip: Altid god at tage værelse med havudsigt
Dato for ophold: september 2015
1  Tak, schandorff1
Anmeldt d. 21. juli 2016

Når du kommer ind i hotellet møde du familien der ejer hotellet, de yder al den service man kan ønske sig, på en venlig og smilende måde. Hotellet ligger ved en fantastisk strand, vandet er super rent, der er dog lidt sten i vandkanten, som klares med et par badesko. Cafeer og restauranter ligger omkring hotellet og i byen, langt de fleste laver fantastisk mad. Vi havde et værelse på første sal , med stor altan , der kunne vi ønske der var en markise, for solen var meget hård, så altan kunne ikke bruges, når solen stod på. Ellers et dejligt værelse, altid pænt rent. Køleskab kan ikke høres om natten, men det kan airconditioning desværre , og den kan ikke undværes , men vi klarede det med en eftermiddagssøvn på stranden. Sjældent oplever man så hjertelige og hjælpsomme personale og det hele vejen rundt . Vi vil meget gerne tilbage til dette hotel og denne by

Værelsestip: Værelse mod havet. Hvis dette ikke findes så en lejlighed.
Dato for ophold: juni 2016
1  Tak, Rose H
Anmeldt d. 12. maj 2016

Turen går snart for 6. gang ned til familien Rossis og deres dejlige hotel.
Skøn beliggenhed på stranden, og fantastiske søde mennesker.
Pæne værelser - bestiller altid med balkon og havudsigt. At sidde og slappe af og nyde solopgangen er helt fantastisk. Hotellet ligger i et roligt område.
Har mange gæster som vender tilbage år efter år - der iblandt mig selv.
At falde i søvn, og vågne til rolige bølgeskvulp - det er bare afstressende.
Tag en sejltur ned langs kysten med Captain Homer, og nyd en god middag hos skønne Pedro og Athena på Dionysos Taverna.
Kan varmt anbefales.

Dato for ophold: juni 2015