Anmeldt d. 25. august 2019 fra mobile enheder

Skønt sted, smukt og rent og lige midt i byen. Virkelig fine faciliteter og den bedste morgenmad med hjemmelavede lækkerier. Hyggeligt værtspar
Vi havde et værelse med adgang til et fælles køkken og opholdsrum og adgang til toilet og bad / virkelig fine forhold.
Mulighed for parkering af bil eller som vi parkering af MC inde i gården.

Dato for ophold: august 2019
Tak, Pernille H
Anmeldt d. 23. august 2019 fra mobile enheder

Så kan det næsten ikke blive bedre.
Havde booket en enkelt overnatning i Kerteminde og med skønt vejr. Da vi var 3, foreslog værtsparret os en lille lejlighed med to værelser istedet for det bookede værelse i Købmandsgaarden og det fungerede så fint! Stadig i gå-afstand til bymidten selv for små barnefødder og med skøn have til fri afbenyttelse. Kan klart anbefales!

Dato for ophold: august 2019
Tak, 742lises
Anmeldt d. 16. juni 2018 fra mobile enheder

Et rigtigt hyggeligt, rent og pænt sted med store værelser,
fuldt udstyret køkken, dejlige badeværelser,gratis Wi-Fi-internetadgang og man føler sig virkelig hensat til gamle dage når man kigger rundt på og i de gamle bygninger.
Morgenmaden er virkelig god, med hjemmelavede boller, syltetøj, og æblemost fra det lokale mosteri.
Værts parret er meget flinke, og man føler sig velkommen.
Vi kommer gerne igen.

Dato for ophold: juni 2018
Tak, Jens Hove C
Anmeldt d. 12. marts 2018

Lokalerne er hyggeligt indrettet og rengøringsniveauet er højt.
Morgenmaden er lækker med friskbagt brød og god kaffe. Personalet er yderst imødekommende og vi havde en god samtale over morgenmaden med værtsparret.
Vi kan varmt anbefale stedet til andre gæster.

Dato for ophold: marts 2018
Tak, PeterFxxxxxx
Anmeldt d. 22. juli 2017 fra mobile enheder

Vi havde et par dejlige dage her, midt i hyggelige Kerteminde i smukke historiske omgivelser. Meget fint og rent, dejlig morgenmad og gode senge. Fint køkken med alle nødvendige faciliteter. Kan klart anbefales.

Dato for ophold: juli 2017
Tak, 135ingep