“Som altid fantastisk lækker mad”

Zilan's Pizza og Burgercafé
Anmeldt 8. august 2021 fra mobile enheder

Som altid verdens bedste pizza, med perfekt sprød bund. Som ekstra bonus tilbyder de en suveræn hvidløgsolie, der fuldender smagen. Personalet er meget høflige og servicemindede. Vi kører hertil, hver gang vi er på Fyn :-)

Tak, Snimser

Anmeldt 5. august 2021 fra mobile enheder

Vi havde ikke bestilt i forvejen, men fik at vide det ville tage 15 min.
Så fik vi bestilt 2 burger plus pommes frites.

Efter 15 min spurgte vi om maden snart var klar, og det lovede de.
5 min spurgte vi igen samme person. Her opdagede de først, at de havde glemt at lave vores mad. Så fik vi, at vide at det ville 4 min, men igen passede det så ikke.
Jeg spørger igen og får flabet at vide, at det var på vej

Da orden endelig var klar fik vi forkert tilbehør og dyppelse.

Havde det ikke været, at vi på dette tidspunkt var sulten, havde vi nok bedt om pengene retur

Det burde vi havde gjort. Burgerne var meget fedte og s snasket. Ikke på den gode måde
Det smagte af stort set ikke af noget.
Pommes frites var uden salt og småkolde

Stedet kan ikke anbefales. Aldrig igen!

De havde travlt med en kæmpe ordre pizza, men de var ekspederet, da vi bestilte vores mad.
Håber, at dem der bestilte pizza havde en bedre oplevelse

Dato for besøg: juli 2021
Tak, jessmoeller
Anmeldt 7. juli 2021

Sprød bund på pizzaen, og fin portion pasta. Velbesøgt pizzaria der mest laver takeaway, så vi kom til at vente længere end de 10 minutter fra bestilling

Dato for besøg: juli 2021
Tak, 1709mdh
Anmeldt 20. juli 2020

Man følte sig velkommen med smil og service -
I fortjener en flot anmeldelse - super pizza - og en rulle, hvor der ikke var sparet på kød -
Der var tid til at servere vin og øl med et smil
Tak for fin mad og service på en blæsende søndag i juli

1  Tak, Skovborg2020
Anmeldt 13. juli 2020

Vi bestilte fem forskellige pizzaer, men da en af os har glutenallergi spurgte vi om de kunne lave en af dem på en glutenfri bund, som vi bragte til dem. Dette var intet problem, og medarbejderene var meget fleksible og forstående. Pizzaerne ankom til tiden i super kvalitet. Alt i alt super god oplevelse

Tak, frederikbreum

Rejsende, der kiggede på Zilan's Pizza og Burgercafé, kiggede også på

Har du været i Zilan's Pizza og Burgercafé? Fortæl om dine oplevelser!