“Service middelmådig - mad”
Anmeldelse af Tornøes Hotel

Tornøes Hotel
Anmeldt 6. august 2020 fra mobile enheder

Service middelmådig - mad god med enkelte svipsere.
Ventede for længe da vi kom før nogen talte med os. Vi havde bestilt på forhånd men virkede først tvivlsomt de overhovedet havde plads.... Service noget svingende fra det ret observante servitrice var der 5 sek efter yngstemand spildte æblejuice) til det noget ubehjælpsomme (tjener lod os ikke smage vinen og undskyldte det med at den jo havde lugtet fint). Mad generelt veltillavet -
Især meget fint stegt frisk rødspætte. Men, også nogle svipsere som f.eks. Kartoffler der tydeligvis var maskinrenset uden nogen kvalitetskontrol (masser af sorte pletter).
Alt i alt ikke godt nok ift den stil man forsøger at slå an.
Havde ligget på 2 af 5 hvis ikke for rødspætten....

Tak, Michael K

Anmeldt 5. august 2020 fra mobile enheder

Et OK sted spise.
Maden er i orden men heller ikke mere.
Fik et stjerneskud som vel var til et 7 ud af 10.
Priserne er Ok og betjeningen meget fin.

Tak, P0ulE
Anmeldt 25. juli 2020 fra mobile enheder

Vi ventede 60min på at få serveret maden. Det er ok med ventetid hvis der er travlt men det var ikke tilfældet. Vi fik ikke oplyst at der ville være ventetid.
Vi bestilte et stjerneskud på rugbrød som blev serveret på franskbrød og stadig skind på den dampede fisk. Vi bestilte også 2 burgere medium stegt og de var begge well done.

Tak, millesrejser
Anmeldt 18. juli 2020

En stjerne for beliggenheden og en for servicen. Vi bestilte pasta pesto og en Veggi sandwich som skulle passe til den lune sommeraften. Pastaen lå i en suppe af vand og olie og sandwichen var lavet af to skiver ristet formfranskbrød.
Vi kunne ikke få lov at se et vinkort angiveligt fordi de var hos andre kunder, men tjeneren prøvede at finde en vin der matchede vores madvalg og det lykkedes hende godt.

Tak, LLunde
Anmeldt 13. juli 2020 fra mobile enheder

Dejligt hotel. To overnatninger med to-retters menu. Den første aftens menu var dog en skuffelse. Det var and. Det er selvfølgelig måske svært at ramme alles smag. Men and havde vi ikke forestillet os. Og retten var desværre ikke god. Anden var hård, måske stegt for hårdt, slet ikke mør. De små tilhørende ovnkartofler var næsten rå, og appelsinsauce smagte af INTET. Heller ikke af appelsin.
Den hvide chokolademousse var god.
Næste aftens menu, carpaccio og kalvefilet med pebersauce sad lige i skabet. Vildt lækker sauce. Kødet var dog meget lille stykke. Men vi fik flere kartofler og sauce.
Morgenmadsbuffeten var virkelig lækker. Og betjeningen venlig og smilende.
Værelset var meget lille. Det var ønskeligt at man kunne sidde i en stol, men det var der ikke plads til.
Men vi havde et dejligt ophold efter den mislykkede første aftens menu. Stedet ligger så fint og der er dejlige omgivelser.

Tak, LindaDahl

Rejsende, der kiggede på Tornøes Hotel, kiggede også på

Har du været i Tornøes Hotel? Fortæl om dine oplevelser!