Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke underst√łtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi underst√łtter f√łlgende browsere:

‚ÄúWeekend tur ūüėé‚ÄĚ
Anmeldelse af Varmestuen

Varmestuen

Super dejlig sted god mad god servering og billige drikkevare ikke sidste gang vi kommer derdejlig

Dato for bes√łg: august 2021
Tak, 254freddyk

Anmeldt 31. juli 2020

Rimelig god til en frokost med et godt, men lille udvalg på spisekortet. Vi kunne sidde ude og dermed nyde udsigten over fjorden, som er unik.

Dato for bes√łg: juli 2020
    • V√¶rdi
Tak, J√łrgen T
Anmeldt 20. august 2018

Hyggelig brunt lokalt værtshus, hvor du kan nyde en let frokost enten i gårdhaven eller indenfor, og så må man ryge indenfor.

Dato for bes√łg: august 2018
    • V√¶rdi
Tak, johnHrH
Anmeldt 2. august 2018 fra mobile enheder

De har 5-6 retter på menukortet. Men til gengæld har de lidt for alle.
God frokost til rimelig pris.
Hyggelig gårdhave.
Obs. Dette sted er samtidigt bar/værtshus hvor der må ryges indenfor.

Dato for bes√łg: august 2018
1  Tak, Jmhauto8
Anmeldt 9. juli 2017

OK til en basal og hurtig frokost. Sid udenfor til spisning da det indre er rigtig v√¶rtshus inklusiv r√łg

Dato for bes√łg: juli 2017
Tak, sidselskovgaardp

Rejsende, der kiggede på Varmestuen, kiggede også på

Kerteminde, Fyn og √ėer

Har du været i Varmestuen? Fortæl om dine oplevelser!

Skriv en anmeldelse Tilf√łj billeder

Ejer eller bestyrer du denne ejendom? G√łr krav p√• din registrering gratis, s√• du kan svare p√• anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.

G√łr krav p√• din registrering