204 $
eDreams204 $
Priceline204 $
CheapTickets188 $
Anmeldt d. 11. august 2021 fra mobile enheder

Tornøes Hotel ligger lige ved havneområdet i Kerteminde. Meget centralt og virkelig pænt vedligeholdt. Vi spiste ikke aftensmad på hotellet, men derimod morgenmad og dén var både pænt opsat på bordene, blev hurtigt opfyldt og smagte ganske glimrende

Tak, Grahndin
Anmeldt d. 9. august 2021 fra mobile enheder

Vi havde et meget dejligt ophold på dette hotel. Stort og smukt værelse med rummeligt badeværelse med både badekar og separat brus. Vi spiste en dejlig middag i restauranten til en meget rimelig pris. Personalet var venlige og det herskede en god atmosfære på dette gamle familiehotel som er gennemrestaureret. Amanda statuen er blot et stenkast fra hotellet. Vi kommer bestemt gerne igen og vil sige at vi gerne vil give stedet vores bedste anbefalinger

Tak, Visitor_unik
Anmeldt d. 6. august 2021 fra mobile enheder

Fint hotel med god beliggenhed. Fine nye værelser med god morgenmadsbuffet til. Også selvom vi ikke kunne få et værelse med udsigt til vandet. God service gennem hele opholdet. Kan anbefales som udgangspunkt for besøg på Johannes Larsen museum og gåtur på Fyns Hoved.

Tak, 725helgej
Anmeldt d. 5. august 2021

Super fint hotel, rent og pænt med dejlig beliggenhed tæt ved stranden og havnen.
Fin størrelse på værelset og fint stort badeværelse.
Selv om vi boede ud til vejen, restaurantens terrasse og sov med vinduerne åbne var der ikke meget støj.
Udvalget i morgenmadsbuffet var tilfredstillende og altid helt fyldt op.
Alle servicemedarbejder var smilende og i mødekommende.

Værelsestip: Vælg med udsigt til vandet
Dato for ophold: juli 2021
Tak, DortheB73
Anmeldt d. 3. august 2021 fra mobile enheder

der er plads til forbedringer i restauranten.

Vi havde booket 2 overnatninger med halvpension (2-retters menu) og havde glædet os til opholdet.

Desværre blev vores forventninger ikke fuldt indfriet.

Værelset var stort og fint med dejlig udsigt til havnen. Gode senge og OK badeværelse. Savnede dog et skab, hvor der bare var 2-3 hylder.

Den første aften fik vi som forret en velsmagende rejeanretning. Herudover lækkert brød. Som hovedret blev der serveret svinebryst. Vi havde fået den tilsvarende ret i forrige uge på en jysk kro og glædede os faktisk til en gentagelse. Men vi blev slemt skuffet, for den kunne langt fra leve op til den tilberedning og smagsoplevelse, vi tidligere havde haft.

Den anden aften begyndte dårligt. Vi blev præsenteret for aftenens menu, kalveculotte mm som hovedret og rødgrød med fløde. Vi bad derefter om vinkortet og gjorde samtidig opmærksom på, at vores bord vippede.
Det skulle han nok hurtigt komme tilbage og ordne. En ny tjener kom tilbage for at tage imod vores vinbestilling. Vi gjorde endnu engang opmærksom på, at vores bord vippede. Det skulle han nok komme tilbage og ordne.

5 minutter senere kom han tilbage og fortalte, at man ikke havde den ønskede vin. Vi gjorde for 3. gang opmærksom på, at bordet vippede, og nu blev det rettet. Vi bestilte herefter en ny vin fra kortet.

Efter et øjeblik kom han pludselig med hovedretten. Jeg spurgte, om det var normalt, at hovedretten blev serveret, inden den nye vin var blevet hentet og trukket op. Så vi måtte vente på, at den blev hentet. Og maden blev jo ikke just varmere af det, omend kødet var veltilberedt. Undskyld, men det er altså ikke i orden.

Det mest positive var rødgrøden.

Morgenbuffeten var OK.

Tak, Michael K